همه چی در مورد لب تاپ استوک ایسوس

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

همه چی در مورد لب تاپ استوک ایسوس

  • دوربین با کیفیت با وضوح Full HD
  • کارت گرافیک: Intel HD 4400
  • قطعات لپ تاپ سونی Sony
  • لوازم آشپزخانه
  • معرفی لپ تاپ ایسوس ASUS TUF A15 FA506
  • طراحی آلومینیومی شیک و مقاوم
  • ZBOOK 15 MOBILE WORKSTATION

صفحه نمایش از طریق یک لولای یک تکه به بدنه متصل شده و عملکرد آن بسیار مطلوب است. این لولا تا زاویه ۱۸۰ درجه باز می شود و استحکام قابل قبولی دارد. به طور کلی لپ تاپ E203NA از نظر ظاهری امتیاز مناسبی را به خود اختصاص می دهد و در عین سادگی، جذابیت های خاص خود را دارا می باشد. در بخش فنی لپ تاپ E203NA ایسوس با بهره گیری از یک پردازنده کم مصرف و پایین رده، حافظه رم ۴GB و کارت گرافیک پایین رده انتخاب مناسبی برای کارهای روزمره می باشد. شرکت ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ یکی از کم مصرف ترین و در عین حال کم قدرت ترین پردازنده های موجود شرکت Intel یعنی Celeron N3350 را انتخاب کرده است. لپ تا پ استوک این پردازنده که مجهز به ۲ هسته و فرکانس پردازنده پایه ۱.۱GHz بوده، برای کلیه امور روزمره، پردازش های سبک و کاربری خانگی مناسب می باشد. این پردازنده با اورکلاک ۲.۴GHz و حافظه کش ۲MB از مناسب ترین گزینه ها برای نت بوک ها به شمار می رود.

  • لپ تاپ Chromebook Duet
  • سری پردازنده :Core i7
  • CPU و GPU یک تجربه بازی روان را ارائه می دهند
  • لپ تاپ لنوو ThinkBook 13s
  • مدل پردازنده گرافیکی: NVIDIA Geforce MX230
  • سخت افزار قدرتمندی دارد
  • طبقهبندی:مخصوص بازی کاربری مالتیمدیا کاربری عمومی
  • گرافیک نه چندان قوی

در نتیجه اجرای پردازش موازی در آنها با قدرت کافی انجام میشود. مهمترین تفاوت عملکرد این لپتاپ ها نسبت به دیگر نوتبوکهای مشابه در قطعهای به نام گرافیک که از دو شرکت( AMD FirePro یا Nvidia Quadro ) خلاصه میشود. دلیل اینکه میتوانید از این لپ تاپ ها برای پردازشهای حرفهای و تولید و ویرایش محتوای بصری استفاده کنید به علت توان پردازشی است که کارت گرافیک آن در اختیار سیستم قرار میدهد. انویدیا کارتهای گرافیکی خود را در سه رده تولید میکند. به عنوان مثال کارت گرافیک Nvidia Quadro k1100m با ۳۸۴ مسیر پردازش و Nvidia Quadro k2100m با ۵۷۶ مسیر پردازش بطور همزمان توسط تراشه کارت، پردازش میشوند. کارتهای کوادرو میتوانند از رابط نرمافزاری OpenGL پشتیبانی قویتری داشته باشند. این رابط برای رندرینگ محتوای دو بعدی و سهبعدی استفاده میشود و امکان استفاده از توان کارت گرافیکی را برای برنامههای مختلف مثل نرمافزارهای مدلسازی، طراحی، شبیهسازها، مصور سازی اطلاعات و واقعیت افزوده فراهم میکند.

پنل و وضوح نمایشگر باید چگونه باشد؟ شاید حساسیت به خرج دادن بابت نمایشگر لپ تاپ اولویت همه کاربران نباشد. با این حال طراحان گرافیک، فعالان مدیا، عکاسان و تمامی کسانی که با نور و رنگ سر و کار دارند، بایستی بابت این قسمت سخت گیری بیشتری به خرج دهند. اگر کاربری با نیازهای معمول هستید، لپتاپ های اقتصادی با رزولوشن HD و پنلهای ارزان قیمت TN نیز برای شما کفایت خواهد کرد. اما در غیر این صورت بایستی با صرف هزینه بیشتر باید دنبال گزینههای بهتر باشید. همچنین اگر بازی و گیمینگ هدف اصلی شما از خرید لپ تاپ است، بایستی نرخ تازه سازی (Refresh rate) حداقل ۶۰ هرتزی و زمان واکنش (Response time) کمتر از ۵ ثانیه نیز از اولویتهای شما باشد. مورد دیگری که شاید انتخاب همه نباشد، نمایشگرهای لمسی در اولترابوکها و یا لپتاپهای بسیار سبک است. این دسته از لپتاپها به شدت گران قیمتاند و شاید انتخاب مناسب و مقرون به صرفهای برای همه دسته از کاربران نباشند.

و سعی می کند محصولاتی باکیفیت را ارائه دهد. تا مبادا کاربرانش ناراضی باشند.  لپ تاپ Dell inspiron 5547-i5 یکی از برترین و باکیفیت ترین لپ تاپ هایی است که توسط dell عرضه شد. این لپ تاپ که خیلی ها آن را به عنوان یکی از بهترین ساخته های dell میشناسند، یکی از برگ برنده های این کمپانی به حساب می آید. چرا که در زمان عرضه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. و dell را به سود زیادی رساند.لب تاپ استوک ایسوس  در ادامه با کیهان تی وی همراه باشید تا بیشتر با این لپ تاپ آشنا شویم. و ببینیم که چرا این لپ تاپ را کاربران به عنوان یکی از بهترین ساخته های dell می شناسند. اگر بخواهیم که زیباترین لپ تاپ های جهان را مشخص کنیم، قطعا تعداد زیادی از لپ تاپ های ساخته شده توسط dell در این لیست قرار می گیرند. لپ تاپ هایی که توسط dell تولید می شوند، همگی از زیبایی چشم نوازی برخوردارند.

بعد از پردازنده ، میزان حافظه رم لپ تاپ روی قدرت پردازشی دستگاه اهمیت داره ، هر چقدر میزان رم بالاتری در اختیار داشته باشید ، میتونید همزمان برنامه های بیشتری اجرا کنید. افزایش میزان رم باعث افزایش حافظه گرافیک و افزایش قدرت cpu میشه. انجام پردازش های مدلسازی ، رندرینگ ، اجرای بازی ها نیاز به پردازشگر گرافیکی دارند تا به بهترین نحو و با بالاترین فریم اجرا بشن ، نقطه قوت الیت بوک 8540w داشتن کارت گرافیک اختصاصی خودش هست ، این کارت گرافیک برای اجرای بازی های نسبتا سنگین ، فوتوشاپ ، مدل سازی اتوکد و … عملکرد قابل قبولی داره. الیت بوک hp 8540p برخلاف برادر بزرگتر خودش یعنی hp 8540w ، فقط از یک مدل گرافیک پشتیبانی میکنه ؛ گرافیک به کار رفته در این دستگاه NVIDIA NVS 5100M نام داره ک نسبت به گرافیک های Quadro FX 1800M - Quadro FX 880M و ATI FirePro M5800 عملکرد کمتری داره ولی با این حال از پس بازی ها و نرم افزار های تدوین فیلم و شبیه سازی ها و …

  • مهرداد الف 29 فروردین 1399
  • Thunderbolt 3
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی فول اچ دی (1080p)
  • اطمینان از کیفیت محصولات

از شما میخواهیم که برای خرید خود زمان بگذارید و همه چیز را برای خودتان مشخص کنید که از یک لپ تاپ میخواهید چه کارهایی را برای شما انجام دهد. سپس بهترین زمان برای خرید لپ تاپ از نظر خودتان را پیدا کنید و برای خرید اقدام کنید. توجه کنید که اگر میخواهید خریدی داشته باشید که مدتی بعد از آن پشیمان نشوید باید برای شناخت محصول مورد نیازتان وقت بگذارید و متوجه شوید که در چه زمانی بهتر است خرید کنید. در آخرین روزهای سال بسیاری از فروشگاهها تخفیفهای شروع سال را بر روی محصولات خود میگذارند. یکی از زمانهایی که همیشه محصولات قیمت بهتری دارند زمان شروع و پایان یک سال میباشد. بلک فرایدی به آخرین جمعه ماه نوامبر در تقویمهای میلادی میگویند؛ این روز در اصل یک شروع برای خرید های کریسمس میباشد که فروشگاهها محصولات خود را با تخفیف میفروشند. فروشگاههای ایرانی نیز در این روز قیمت محصولات خود را کاهش میدهند و تخفیفاتی به بهانه بلکفرایدی میگذارند.

فاکتور مهم بعدی در زمینه انتخاب و خرید لپ تاپ دل توجه به مشخصات نمایشگر دستگاه است. در این خصوص خب یقینا اولین مورد مربوط به بزرگی یا کوچکی اندازه صفحه نمایشگر شما می شود که بر مبنای اینچ آن را بیان می کنند. بهترین سایز برای لپ تاپ ها همان ۱۵.۶ اینچ هستند، با این حال اما بدانید که لپ تاپ های دل در سایزهای بزرگتر و یا کوچکتر نیز طراحی و به بازار عرضه شده اند. بعد از اندازه صفحه نمایشگر دستگاهتان نوبت توجه به میزان رزولوشن یا همان وضوح تصویر آن می رسد که باید با توجه به نوع نیازتان در این زمینه اقدام فرمایید. نهایتا نیز قابلیت ساپورت تعداد رنگ ها، کنتراست صفحه و همچنین وجود رویه ای مات بر روی آن است که باید مدنظرتان قرار گیرد. ناگفته نماند برخی از لپ تاپ ها دارای رویه ای مات هستند و برخی دیگر فاقد آن می باشند.

به همین دلیل باید باتری از قدرت لازم برخوردار باشد تا بتوانید در بیرون منزل و جایی که دسترسی به برق ممکن نیست از آن استفاده کنید. هرچه مقدار آمپر باتری بیشتر باشد میزان بیشتر به شما امکان استفاده می دهد. از فروشگاه معتبر خریداری کنید: اجناس چینی و بدل زیادی روانه بازار شده اند و با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند و فقط افراد ماهر قادر به تشخیص آن ها هستند. پس پیشنهاد می کنیم برای خرید کالاهای اصلی از فروشگاه های معتبر خرید کنید. باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لپ تاپ لنوو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه لپ تاپ لنوو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید. امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لپ تاپ لنوو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درکل، Legion Y530 پانزده اینچی لنوو را میتوان یک لپتاپ خوب و بهروز برای بازیکردن دانست که ظاهری جذاب، امکاناتی قابل قبول و درمجموع ارزش خرید بالایی دارد. ایسوس یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ خود را که مخصوص بازی است معرفی کرد. ایسوسFX570UD با ویژگیهای سختافزاری جدید و قوی به بازار عرضه شده است. این لپتاپ شبیه مدلهای قدیمیتر است و از رنگ نوک مدادی و قرمز در آن استفاده شده است. بدنه مشکی است و لوگوی ایسوس با رنگ قرمز در میانهی قاب پشتی صفحه نمایش بهچشم میخورد. نور پسزمینهی کیبورد قرمزرنگ است و کاملا حس یک لپتاپ خشن و مخصوص بازی را القا میکند. پردازندهی مرکزی این دستگاه جدیدترین مدل پردازندههای نسل هشتم یعنی 8550U است که فرکانس کاری آن از 1.۸ گیگاهرتز آغاز میشود و هنگام پردازشهای سنگین با استفاده از فناوری Turbo Boost به 4.0 گیگاهرتز میرسد. این قدرت برای اجرای برنامههای سنگین و بازی مناسب است و تقریبا از پس هر کاری برمیآید.

  • وزن حدودا ۱۰ پوندی (حدود ۴٫۵ کیلوگرم)
  • فنهای پر سروصدا
  • پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع باتری
  • حاضرید چه میزان برای خرید لپ تاپ ایسر هزینه کنید؟
  • Full HD باشد
  • قطعات لپ تاپ توشیبا Toshiba
  • Microsoft SURFACE PRO 1796 TABLET
  • Hp Laser 107a

از همه مهم تر 512 گیگابایت حافظه از SSD که سرعت آن باعث می شود از کار کردن با لپ تاپ لذت ببرید. 2گیگابایت کارت گرافیک GeForce MX450 نیز در این لپ تاپ وجود دارد که میتوند در اجرای نرم افزارهای گرافیکی کمکتون کنه. اگر دنبال یک لپ تاپ ایده آل دانشجویی تا 20 میلیون تومان هستید، لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 15ITL05 یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان بازار هست. بطور کلی لپ تاپ های لنوو سری IdeaPad 5 تقریبا مشخصات مشابهی دارند و با توجه مشخصات و قیمتی که دارند هر کدام میتونند یک لپ تاپ مناسب دانشجویی باشند. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 5-AB یکی از این لپ تاپ این سری لنوو است. قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g3 با این تفاوت که نسبت به لپ تاپ قبلی یعنی لنوو IdeaPad 5 15ITL05، حافظه ذخیره سازی بیشتر دارد. پس اگه این موضوع براتون مهم هست و 1ترابایت حافظه HHD در کنار 128گیگایابت SSD رو به 512 گیگابایت SSD ترجیح میدین، این لپ تاپ انتخاب بهتری است.

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.