اصول رژیم غذایی مدیترانه ای در مجله پزشکی سلامت و آشنایی با بیماری های خاص

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

اصول رژیم غذایی مدیترانه ای در مجله پزشکی سلامت و آشنایی با بیماری های خاص



تصریح کرد: بله فقط در قشر پزشکان مطرح نیست. پزشکان به دلیل این که سازمان دارند و این آمار در دست سازمان است آمارهای مهاجرتشان لو رفته است. از ابتدای کرونا تا این لحظه نزدیک به 300 نفر شهید مدافع سلامت داشتیم. از ابتدای کرونا تا به امروز نزدیک به 5 هزار نفر بر اساس آمار نظام پزشکی مهاجرت داشتیم. کدام یک دردناک تر است؟ این همه هزینه کردید و نصف پزشکان رفته اند. شما نمی توانید از حرفه و علم این پزشکان استفاده کنید و متاسفانه فرصت را از کف دادید. بله، در همه رشته ها مهاجرت وجود دارد ولی در رشته هایی که منافع برای کشور و مردم بیشتر است، بیشتر مهاجرت می کنند. ما زحمتی را متقبل می شویم و درس می خوانیم که منافع خودمان را داشته باشیم و این منافع اگر در ایران تامین نشود به جایی می رود که منافع شان تامین شود. یکی از راه ها امروز خروج از کشور است. اصول رژیم غذایی مدیترانه ای بخشی هم در همه رشته ها همت شان را برای این می گذارند که در کشور خودشان باشند و لذت ببرند. ولی از جایی به بعد که ببینند وضعیت قابل تحمل نیست و امورات زندگی نمی چرخد و تورم دو درصدی بالای چهل درصد شده است، آن ها هم مجبور می شوند به نفع خودشان یک سری چیزها را ترک کنند. 

پزشکی و سلامت بیمارستان

تعداد موارد در ایالات متحده از سال ۱۹۷۳ دو برابر شده است. در حال حاضر ملانوما پنجمین سرطان شایع در مردان است. زنان بیشتر از مردان قبل از ۵۰ سالگی به ملانوما مبتلا میشوند، اما از سن ۶۵ سالگی به بعد این نسبت برعکس میشود. مردان دو برابر زنان به ملانوما مبتلا میشوند. در ۸۰ سالگی، مردان سه برابر بیشتر از زنان دچار ملانوما میشوند. در سلامت آقایان هم مهم است که هر ماه پوست خود را از نظر خالهایی که تغییر کرده یا غیر طبیعی به نظر میرسند، بررسی کنند. A عدم تقارن: اگر خال را به صورت عمودی به دو قسمت تقسیم کنید، دو نیمه متقارن نیستند. B حاشیه: لبههای خال نامنظم است. C رنگ: تغییراتی در رنگ خال یا ناحیه اطراف آن ایجاد میشود. D قطر: قطر خال بزرگتر از ۵ میلیمتر است. E همه چیز: خال به هر طریقی شروع به خارش، خونریزی یا تغییر میکند. همچنین باید به دنبال زخمهایی باشید که بهبود نمییابند. از پزشک خود بخواهید که پوست شما را به عنوان بخشی از بدن شما کاملاً بررسی کند و تحت مراقبت پزشکی کافی قرار دهد. ملانوم در صورت تشخیص زودهنگام کاملا قابل درمان است. توصیههای فعلی گروه ضربت خدمات پیشگیری امریکا بیان میکند که خطرات تست آنتیژن مختص پروستات (PSA) بیشتر از مزایای آن است. نتایج مثبت کاذب منجر به گرفتن بیوپسی غیرضروری و بیش از حد میشود. با پزشک خود در مورد خطرات مربوط به سرطان پروستات و اینکه آیا معاینه مقعدی دیجیتال (DRE) باید بخشی از معاینه جسمی شما باشد مشورت کنید. همچنین باید درمورد آزمایش مربوط به عفونت های مقاربتی (STI) نیز با پزشک خود صحبت کنید. به طور مرتب معاینه پزشک داشته باشید تا از سلامت خود مطمئن شوید. در همین راستا، برای اطلاعات بیشتر درباره سلامت آقایان یا ارتباط با پزشک جهت معاینه و توصیههای بیشتر درباره مراقبت پزشکی، میتوانید از سایت درمانکده به صورت آنلاین نوبت بگیرید. به طور نمونه میتوان به ساخت وسایل قرارگیری درون بطن قلب (ventricular assist device) برای بیمارانی که دچار نارسایی قلبی هستند و منتظر پیوند قلب هستند اشاره کرد. فناوری هوافضا در زمینههای مختلف علم پزشکی مثل پردازش تصاویر دیجیتال، پزشکی و زیستشناسی فضایی، میکروالکترونیک، اپتیک، الکترواپتیک و تصویربرداری التراسونیک، کاربردهای ثانویه پیدا کرده است. در واقع دستاوردهای فناوری فضایی، مشکلات علوم پزشکی و بهداشت را حل نموده است. یکی از این موارد ساخت سنسورهای غیر تهاجمی برای بررسی عملکرد عضلانی و بازتوانی بیماران است. این سنسورها بدون نیاز به وارد کردن سوزن زیر پوست، مستقیما روی پوست قرار میگیرند و با استفاده از امواج مادون قرمز pH عضله و میزان مصرف اکسیژن آن را اندازه میگیرند. همچنین ساخت دستگاههای قابل حمل، سبک و اولتراسونیک برای تشخیص و درمانهای پزشکی که به کمک آنها میتوان خونریزیهای داخلی، تومورهای بدخیم را تشخیص داد و برای شکستن سنگهای کلیه از آنها استفاده نمود. مجله پزشکی سلامت و آشنایی با بیماری های خاص آنالیز خونی یکی از بهترین روشهای مانیتورینگ سلامت و تغییرات فیزیولوژیک بدن فضانوردان پس از قرارگیری در معرض بی وزنی است. 

پزشکی و سلامت خانوادگی

↑ Borodulin K, Laatikainen T, Juolevi A, Jousilahti P (2008). "Thirty-year trends of physical activity in relation to age, calendar time and birth cohort in Finnish adults". Eur J Public Health. 18 (3): 339-44. doi:10.1093/eurpub/ckm092. ↑ Brownson RC, Boehmer TK, Luke DA (2005). "Declining rates of physical activity in the United States: what are the contributors?". Annu Rev Public Health. ↑ Gortmaker SL, Must A, Sobol AM, Peterson K, Colditz GA, Dietz WH (1996). "Television viewing as a cause of increasing obesity among children in the United States, 1986-1990". Arch Pediatr Adolesc Med. ↑ Vioque J, Torres A, Quiles J (2000). "Time spent watching television, sleep duration and obesity in adults living in Valencia, Spain". Int. J. Obes. Relat. Metab. Disord. 24 (12): 1683-8. doi:10.1038/sj.ijo.0801434. ↑ Tucker LA, Bagwell M (1991). "Television viewing and obesity in adult females" (PDF). Am J Public Health. 81 (7): 908-11. doi:10.2105/AJPH.81.7.908. Ezekiel J. Emanuel. Common Sense Media.
  • کاهش هزینههای غرامت کارکنان
  • شرایط استفاده از بیمه تکمیلی
  • ادم ماکولا
  • تفسیر یافتهها بر مبنای روند محتمل
  • برنامههای رژیمی برای افزایش یا کاهش وزن
با گسترش اینترنت پرسرعت در بسیاری از کشورهای جهان، زمینه برای اشتراک فایلهای حجیم فراهم شده است. است و دارای آخرین اطلاعات مربوط به بیماریهای مختلف و علایم و نشانه های آنها می باشد. شما می توانید اطلاعات مربوط به آخرین یافته های علمی در مورد کرونا و آنفلونزای پرندگان و آلودگی های غذایی را بیابید. همچنین آخرین گزارشات مختلفی را درمورد بسیاری از مطالب مرتبط با سلامت و بیماریها بیابید. بدانید که اکثر وب سایتهای علمی و پژوهشی اطلاعات بروز خود را از مرکز کنترل پیشگیری بیماریهای آمریکا (CDC)دریافت می کنند. اطلاعات این سایت ماهانه تغییر می کند. در این سایت ارتباط با سایر آژانس های تخصصی سلامت و بهداشت امکان پذیر شده است. یکی از آژانسهای تخصصی سازمان ملل متحد است که نقش یک مرجعیت سازمان دهنده را بر بهداشت جامعهٔ جهانی ایفا میکندوظیفهٔ اصلی این سازمان مبارزه با بیماریها مخصوصاً بیماریهای مسری شایع و ارتقاء سلامت عمومی مردم جهان است. این سایت مربوط به انستیتو ملی سلامت بوده که از طرفوزارت بهدات آمریکا پشتیبانی می شود. چرا رژیم یویو بگیریم؟

 

  • اتواسکلروز یا اتواسپونژیوزیس
  • سل گاوی
  • انسداد روده
  • قوز قرنیه
  • سرطان روده کوچک
لیزر موهای زائد: در کلینیکهای زیبایی با دستگاههای الکساندرایت نابلکس 2020 که کم دردترین، کم خطرترین، سریعترین و موثرترین دستگاه در حال حاضر دنیا است انجام میشود. خدمات فیزیوتراپی: مجهز به دستگاه های فیزیوتراپی، لیزر پر توان، مگنت، شاک ویو، طب سوزنی، بیوفیدبک، درای نیدلینگ، کامپرشن تراپی، ترکشن الکتریکی گردن و کمر، طب سوزنی الکتریکی، سوزن درمانی، مکانوتراپی. تست نمونه برداری پاپ اسمیر: تست پاپ اسمیرغربالگری سرطان رحم و بیماریهای مقاربتی. در این قسمت میتوانید ۵ سوال از متداولترین پرسشها در مورد خدمات پزشکی را به همراه پاسخ آنها مشاهده کنید. ۱- آیا انجام خدمات کلینیک های سلامتی با درد و خونریزی همراه است؟ ۲- مدت زمان مشاورههای تخصصی چقدر است؟ معمولا زمان مشاوره برای همه افراد یک ساعت در نظر گرفته میشود. شما میتوانید برای اطلاع دقیق از مدت زمان و جزئیات دیگر، از طریق شماره تماس درج شده در صفحه هرکدام با آنها تماس بگیرید. ۳- آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟ پزشکی و سلامتیشرایط ویژه فضا و سایر سیارات به دلیل تفاوتهای بارز با شرایط زمین، میتواند محیط منحصر به فردی برای پیشرفت و توسعه دانش و تکنولوژی بشر فراهم سازد. ایجاد شرایط کامل بیوزنی بهویژه در ترکیب با سایر فاکتورهای فضا، مانند پرتوهای کیهانی، را نمیتوان به طور کامل بر روی زمین شبیهسازی کرد. مطالعه کامل و جامع تاثیر این شرایط بر زیستمندهای زنده را تنها میتوان در فضا انجام داد. با این وجود به دلیل هزینه بر بودن تحقیقات درفضا، بسیاری از این مطالعات در شرایط شبیه سازی شده بر روی زمین انجام می شود. مطالعات فضایی تا به امروز نشان داده است که نتایج به دست آمده از این مطالعات نه تنها در رفع مشکلات ماموریتهای فضایی سودمند واقع شده است بلکه در ارتقای کیفیت زندگی بشر روی زمین نیز بسیار موثر بوده است. شرایط ویژه فضا و سایر سیارات به دلیل تفاوتهای بارز با شرایط زمین، میتواند محیط منحصر به فردی برای پیشرفت و توسعه دانش و تکنولوژی بشر فراهم سازد.
  • اختلال اضطراب جدایی
  • به حداقل رساندن خطرات در محل کار
  • اسکولیوز یا انحنای ستون فقرات
  • مدیران منابع انسانی
  • تراکم استخوان کم یا استئوپنی
  • فاسیای نکروزان (عفونت شدید پوست)
  • سرطان کیست کلیه
مقدمه: سلامتی و عوامل موثر بر آن از جمله مولفه های مهم و تاثیرگذار بر روی رفتار، عملکرد کاری و بهره وری افراد در سازمان های مختلف می باشد. دانشگاه های علوم پزشکی، نقش اساسی و کاربردی را در ارتقای بهداشت و انتقال مفاهیم آن به جامعه و ارائه خدمات بهداشتی-درمانی دارند. این مطالعه با هدف بررسی وضعیت سلامت عمومی و فاکتورهای تاثیرگذار بر آن در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام گرفت. مواد و روش ها: این مطالعه توصیفی-تحلیلی از نوع مقطعی به صورت نمونه گیری تصادفی بر روی 153 نفر از کارکنان شاغل در دو بخش ستاد و پردیس دانشگاه انجام گرفت. تشخیص سنگ صفرا جهت جمع آوری داده های سلامت عمومی، از پرسش نامه سلامت عمومی گلدبرگ فرم 28 سوالی آن استفاده گردید. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS vol.16 و با استفاده از آزمون های آماری آنالیز واریانس، X2، همبستگی اسپیرمن و t مستقل تجزیه و تحلیل قرار شدند. یافته ها ی پژوهش: نتایج مطالعه نشان داد که 3/50 درصد از جامعه مورد مطالعه، دارای نمره سلامت عمومی کل 22-0 (گروه سالم) بودند. بحث و نتیجه گیری: در این مطالعه، متغیرهای سابقه کار و نوع استخدامی به عنوان مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی کارایی و سلامت عمومی معرفی شدند. هم چنین خرده مقیاس اختلال در کارکرد اجتماعی به عنوان تاثیرگذار ترین خرده مقیاس بر روی سلامت عمومی مشخص شد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.