آرشیو شهریور ماه 1401

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

تحول تکنولوژی دیجیتال و استفاده از کامپیوتر در طراحی و ساخت (CAD/CAM) فرصت های بی نظیری در اختیار دندانپزشکان قرار داده است تا فرآیند درمان بیمار دقیقتر و کوتاهتر انجام گیرد. دندانپزشکی دیجیتال فرآیندی است که در آن با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری، شرایط استخوان، لثه، موقعیت عصب ها و سایر اجزای فک به صورت کاملا مشخص شبیه سازی می شود. با داشتن این اطلاعات می توان فرآیند درمان بیمار را درون کامپیوتر طراحی کرد تا به حالت بهینه درمان دست یافت. خرید تجهیزات دندانپزشکی بدین ترتیب فرآیند درمان طبق روندی از قبل تست شده و با بالاترین دقت طراحی و در اختیار دندانپزشکان قرار داده می شود. از طرفی دیگر ساخت پروتزهای دندانی و تجهیزات جانبی نیز با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می گیرد و طراحی ها مستقیما به ماشین آلات ارسال می شوند تا فرآیند تولید نیز به صورت اتوماسیون انجام پذیرد. در تصویر زیر شماتیک کلی فرآیند دندانپزشکی با کمک تکنولوژی دیجیتال آورده شده است که هریک از مراحل در ادامه توضیح داده خواهد شد.

همانقدر که برای شما انتخاب رنگ و تطابق آن مخصوصا در موارد تک دندانی سخت و پیچیده است برای لابراتوار به علت عدم حضور بیمار پیچیدهتر نیز خواهد بود. بنابراین برای یک کار مطلوب، دندانپزشک، بیمار و لابراتوار باید با حوصله رفتار کنند. لابراتوار خود را زود رها نکنید. امروزه به علت گسترده بودن کارهای لابراتواری، هر مرحله از کار لابراتوار توسط فرد متفاوتی انجام میشود؛ به همین دلیل پیدا کردن خطای کار و تشخیص اینکه اشتباه توسط کدام عامل انجام شده سخت است. سعی کنید اگر با یک لابراتوار بزرگ کار میکنید حتما کارهای اصلی خود را فقط با یک فرد مشخص هماهنگ کنید. این درست است که همیشه کار گرانتر کیفیت بهتری ندارد اما انتظار نداشته باشید که وقتی دنبال کار بیش از حد ارزان با قیمت غیر معمول میگردید کار بینقص تحویل بگیرید. ضرب المثل قدیمی را به یاد بیاورید که میگوید هر چقدر پول بدهید همان قدر آش میخورید.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی های ما افتخار دارند جزء بهترین کلینیک تخصصی ایمپلنت درغرب تهران و بهترین کلینیک تخصصی ایمپلنت درشمال تهران باشد. ما سعی کرده ایم همواره برای کسب رضایت شما عزیزان بهترین خدمات برای کاشت دندان با هزینه های بسیار معقول در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. زمانی که از بهترین مراکز برای کاشت دندان استفاده می کنید از نتایج به دست آمده می توانید اطمینان کامل داشته باشید. البته تیم مجرب و متخصص در این زمینه همچنین توانایی آن را دارند که به طور قابل ملاحظه ای عوارض ایمپلنت را از بین ببرند. با بهره مندی از بهترین کلینیک ایمپلنت دوره ی درمان به سهولت پیموده می شود. درد ایمپلنت چه قدر است؟ در هنگام جراحی برای کاشت دندان در صورت مجرب بودن متخصص خود درد بسیارجزئی را احساس خواهید کرد. در پاسخ به سوال اینکه آیا ایمپلنت درد دارد؟ اگر بگوییم هیچ دردی ندارد، دروغ است ولی درد کاشت دندان به قدری نیست که غیر قابل تحمل باشد.

کیفیت و حجم استخوان در این مرحله به دقت بررسی میشود تا مشخص شود ایمپلنت از پشتیبانی کافی برخوردار خواهد بود یا خیر. ۲. برنامه ریزی و نوبت دهی : سپس برنامه ریزی درمانی صورت میگیرد و نوبت جراحی برایتان تعیین میشود. ۳. بی حسی یا بی هوشی : پیش از شروع کار، تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی قرار میگیرید. گاهی همراه با بی حسی، نیاز به آرام بخش نیز وجود دارد. ۴. خارج کردن دندان قبلی : اگر هنوز دندان آسیب دیده کشیده نشده باشد، ابتدا دندان با دقت و ملایمت کشیده میشود تا آسیبی به استخوان و بافتهای نرم نرسد. معمولا در این مرحله پیوند استخوان فک انجام میشود و مواد پیوندی استخوان در داخل استخوان حفره خالی دندان قرار میگیرند. در این صورت دندانپزشک دو تا شش ماه صبر میکند تا استخوان التیام کامل پیدا کند و آماده جراحی شود. ۵. سوراخ کردن استخوان : در صورتی که نیازی به تقویت استخوان نباشد، مرحله بعدی پس از کشیدن دندان، سوراخ کردن استخوان است.

این سیستم ها معمولاً با نام رادیوگرافی دیجیتال مستقیم (DDR) شناخته میشوند. جدول زمانی پیدایش این سیستم ها را میتوانید در شکل زیر مشاهده کنید. بطورکلی رادیوگرافی دیجیتال را میتوان به دو دسته CR و DR تقسیم نمود. سیستم CR از پلیت های فسفری ذخیره سازی تصویر همراه با یک پروسه بازخوانی جداگانه استفاده میکنند. سیستم DR یک روش تبدیل اشعه ایکس به بارهای الکتریکی با استفاده از یک پروسه بازخوانی مستقیم است. سیستمهای DR خود میتوانند بسته به نوع تبدیل اشعه ایکس به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم شوند. این مزیت در طی بیشتر درمان ها و به طور ویژه در طی روند گذاشتن ایمپلنت، درمان ریشه و همچنین آموزش بیمار بسیار مطلوب می باشد. ذخیره آسان و پخش الکتریکی عکس های دیجیتال اجازه ارتباط بهتر با دیگر دندانپزشکان را می دهد تا به راحتی بتوانند مقایسه و بررسی بعدی را انجام دهند. نگهداری محلول های ظهور و ثبوت فیلم وحفظ شرایط تاریکخانه ، تعیین می کند که چرا تصاویر رادیوگرافی با فیلم می تواند حذف و تبدیل به رادیوگرافی دیجیتال شوند.

پشتی صندلی (Backrest): پشتی صندلی دندانپزشکی از جنس معمولاً فایبرگلاس و به صورت یکپارچه میباشد. پشتی صندلی توسط یک موتور که به موتور تغییر زاویه پشتی معروف است جابجا میشود. روی پشتی از پارچه های قابل شستشو و غیرقابل اشتعال استفاده شده و همچنین سطح خارجی آن دارای انحناء و خطوط مشخصی است که از نظر ارگونومی با فیزیک بدن کاملاً متناسب و مساعد میباشد. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تشک صندلی (Seat): معمولاً جنس روکش تشک و پشتی از چرم مخصوص است و همچنین تشک صندلی را برای دسترسی به قسمت داخلی صندلی میتوان از آن جدا نمود. زیر سری (Headrest): در طراحی زیر سری تلاش میشود تا در حین کار لرزش آن حداقل باشد. زیر سری های دندانپزشکی دارای 3 درجه آزادی: تغییر ارتفاع، تغییر زاویه زیرسری و تغییر زاویه زیر گردن میباشند. زیر دستی (Armrest): زیر دستی صندلی دندانپزشکی نیز در قسمت چپ دستگاه نصب میگردد تا بیمار بتواند از قسمت راست به راحتی در روی صندلی قرار گیرد. معمولاً با انجام یک سری تنظیمات میتوان دامنه حرکات صندلی را تعیین نمود.

در کلینیک زیبایی ایمپلنتیا از محصولاتی استاندارد و تأیید شده برای شما عزیزان استفاده میشود. ترسیم طرح درمان یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند هزینه ایمپلنت دندان شما را تحت تاثیر قرار دهد. هزینه کاشت دندان بر اساس هر واحد کاشته شده انجام می شود. بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که هر چه تعداد واحد های کاشته شده ، بیشتر باشد ، هزینه کاشت دندان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. آیا کاشت دندان با ایمپلنت، ارزش هزینه کردن دارد؟ خوشبختانه ، این پروسه ، نتیجه ای را به دست می دهد که از استاندارهای دقیقاً مشابه با دندان طبیعی از نظر عملکرد و شکل ظاهری برخوردار می باشد. کاشتن دندان به علت داشتن پایه ، که نقش ریشه دندان را ایفا می کند ، دندان ثابتی را به دست می دهد که دقیقاً شبیه به دندان طبیعی عمل می کند. شکل ظاهری دندان کاشته شده نیز به گونه ای است که اصلاً نمی توان متوجه مصنوعی بودن آن شد. پس از این پروسه و تجربه کردن مزایای آن ، به این نتیجه می رسیم که کاشت دندان نه تنها ارزش این هزینه را داشته بلکه در دراز مدت ، مقرون به صرفه نیز به شمار می آید. در این افراد بعد از گرفتن عکس های مورد نیاز ، متناسب با شرایط ، طرح درمان برای خلق بهترین نتیجه ، ترسیم می شود. مزیت ایمپلنت دندان درمقایسه با سایر روش ها برای جبران دندان های از دست رفته ، ماندگاری دراز مدت آنها می باشد. بیمار در جلسه مشاوره با دندانپزشک ، بعد از کسب اطلاعات لازم در خصوص مزایای فرایند درمان ، اطلاعات مورد نیاز درباره هزینه را نیز دریافت می نماید.

اگر این سوال شما هم هست و قصد خرید یونیت دندانپزشکی دارید حتما این مطلب را مطالعه نمایید. یونیت دندانپزشکی قلب مطب شماست و علاوه بر اینکه میز کار شما نیز هست، اولین چیزی ست که پس از ورود، مورد توجه بیمار قرار میگیرد. در این مقاله سعی شده تا یک راهنمای جامع برای یک خرید راحت و آگاهانه در اختیار جامعه محترم دندانپزشکی قرار گیرد. اولین و در اکثر موارد مهمترین معیار در انتخاب، قیمت محسوب میشود. برای یک خرید راحت و آگاهانه حتما باید از قبل در مورد بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید تصمیم گیری کنید. ایمنی بیمار و پزشک هنگام کار با یونیت از لحاظ الکتریکی بسیار حائز اهمیت است. ولتاژ برق قسمت هایی که با بیمار و پزشک در ارتباط هستند نباید بیشتر از ۲۴ ولت باشد و دستگاه باید حتما سیستم ارت(زمین) داشته باشد. خوشبختانه این استاندارد در یونیت های موجود در ایران رعایت میشود.

به جای پرحرفی، سوالات کوتاه و هدفمند بپرسید. مختصر و مفید مزایای محصول خود را برای مشتری توضیح دهید. مزایای گفته شده باید طبق نیازهای مخاطب شما باشد. با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با محصول و یا خدمات خود، به پرسش­های مخاطبان خود به صورت کامل و جامع جواب دهید. لازم نیست زیاد سنگین و ادبی صحبت کنید! درست است که باید به موضوع خود تسلط داشته باشید ولی استفاده بی­مورد از لغات فنی بی­مورد است. در پایان مذاکره فروش تلفنی یک جمع­ بندی درست داشته باشید. شاید این مقاله نیز برای شما مفید باشد. آیا بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی متفاوت است؟ اگر از محصولات خود آگاهی کامل نداشته باشید نمی­توانید نیاز مشتری را سریع تشخیص دهید و راه­حل خود را ارائه دهید. بازاریاب حرفه­ای به دنبال فروش تحمیلی نیست و به جای آنکه مدام دربارهی مزایای محصولات و خدمات خود صحبت کند، قیمت تجهیزات ایمپلنت درباره اصولی که مورد توجه مصرف­ کنندگان است صحبت می­کند و پیشنهادات خود را ارائه می­دهد.

  • Flat plastic
  • هزینه اولیه خرید کمپرسور
  • یونیت پارس دنتال مدل R-2002
  • دستگاه سانتریفوژ ۴۸ شاخه

به گزارش شفقنا از سازمان نظام پزشکی، دکتر حسین کرم پور با اشاره به این که یکی از معضلات سیستم درمان ما کمبود پزشک در مناطق محروم است؛ اظهار کرد: هیچ فردی که از حداقل دانش و تفکر برخوردار باشد ، نمی تواند در منطقه ای که دارای امکانات پائینی به لحاظ تحصیلی و رفاهی و … است ، ساکن شده و به فعالیت بپردازد لذا ترجیح می دهد که با شرایط درآمدی برابر در یک منطقه برخوردار خدمت کند. وی افزود: تا زمانی که علل عدم تمایل همکاران به ماندگاری در مناطق محروم و دورافتاده مشخص نشده و بصورت ریشه ای با آن برخورد نشود؛ معضل کمبود پزشک در مناطق محروم به قوت خود باقی خواهد ماند. وی اذعان کرد: باید سازوکار پرداخت ها در بخش دولتی برای مناطق محروم به سمت حداکثری شدن برود تا از این طریق مشوق لازم برای خدمت رسانی در آن مناطق ایجاد شود. رئیس هیات مدیره نظام پزشکی بندرعباس تاکید کرد: تربیت گلخانه ای پزشک هیچ گره ای را باز نمی کند و تبعات آن، همین سیستم فعلی را هم دچار آسیب می کند .

 
۰ ۰

همه چی در مورد لب تاپ استوک ایسوس

  • دوربین با کیفیت با وضوح Full HD
  • کارت گرافیک: Intel HD 4400
  • قطعات لپ تاپ سونی Sony
  • لوازم آشپزخانه
  • معرفی لپ تاپ ایسوس ASUS TUF A15 FA506
  • طراحی آلومینیومی شیک و مقاوم
  • ZBOOK 15 MOBILE WORKSTATION

صفحه نمایش از طریق یک لولای یک تکه به بدنه متصل شده و عملکرد آن بسیار مطلوب است. این لولا تا زاویه ۱۸۰ درجه باز می شود و استحکام قابل قبولی دارد. به طور کلی لپ تاپ E203NA از نظر ظاهری امتیاز مناسبی را به خود اختصاص می دهد و در عین سادگی، جذابیت های خاص خود را دارا می باشد. در بخش فنی لپ تاپ E203NA ایسوس با بهره گیری از یک پردازنده کم مصرف و پایین رده، حافظه رم ۴GB و کارت گرافیک پایین رده انتخاب مناسبی برای کارهای روزمره می باشد. شرکت ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ یکی از کم مصرف ترین و در عین حال کم قدرت ترین پردازنده های موجود شرکت Intel یعنی Celeron N3350 را انتخاب کرده است. لپ تا پ استوک این پردازنده که مجهز به ۲ هسته و فرکانس پردازنده پایه ۱.۱GHz بوده، برای کلیه امور روزمره، پردازش های سبک و کاربری خانگی مناسب می باشد. این پردازنده با اورکلاک ۲.۴GHz و حافظه کش ۲MB از مناسب ترین گزینه ها برای نت بوک ها به شمار می رود.

  • لپ تاپ Chromebook Duet
  • سری پردازنده :Core i7
  • CPU و GPU یک تجربه بازی روان را ارائه می دهند
  • لپ تاپ لنوو ThinkBook 13s
  • مدل پردازنده گرافیکی: NVIDIA Geforce MX230
  • سخت افزار قدرتمندی دارد
  • طبقهبندی:مخصوص بازی کاربری مالتیمدیا کاربری عمومی
  • گرافیک نه چندان قوی

در نتیجه اجرای پردازش موازی در آنها با قدرت کافی انجام میشود. مهمترین تفاوت عملکرد این لپتاپ ها نسبت به دیگر نوتبوکهای مشابه در قطعهای به نام گرافیک که از دو شرکت( AMD FirePro یا Nvidia Quadro ) خلاصه میشود. دلیل اینکه میتوانید از این لپ تاپ ها برای پردازشهای حرفهای و تولید و ویرایش محتوای بصری استفاده کنید به علت توان پردازشی است که کارت گرافیک آن در اختیار سیستم قرار میدهد. انویدیا کارتهای گرافیکی خود را در سه رده تولید میکند. به عنوان مثال کارت گرافیک Nvidia Quadro k1100m با ۳۸۴ مسیر پردازش و Nvidia Quadro k2100m با ۵۷۶ مسیر پردازش بطور همزمان توسط تراشه کارت، پردازش میشوند. کارتهای کوادرو میتوانند از رابط نرمافزاری OpenGL پشتیبانی قویتری داشته باشند. این رابط برای رندرینگ محتوای دو بعدی و سهبعدی استفاده میشود و امکان استفاده از توان کارت گرافیکی را برای برنامههای مختلف مثل نرمافزارهای مدلسازی، طراحی، شبیهسازها، مصور سازی اطلاعات و واقعیت افزوده فراهم میکند.

پنل و وضوح نمایشگر باید چگونه باشد؟ شاید حساسیت به خرج دادن بابت نمایشگر لپ تاپ اولویت همه کاربران نباشد. با این حال طراحان گرافیک، فعالان مدیا، عکاسان و تمامی کسانی که با نور و رنگ سر و کار دارند، بایستی بابت این قسمت سخت گیری بیشتری به خرج دهند. اگر کاربری با نیازهای معمول هستید، لپتاپ های اقتصادی با رزولوشن HD و پنلهای ارزان قیمت TN نیز برای شما کفایت خواهد کرد. اما در غیر این صورت بایستی با صرف هزینه بیشتر باید دنبال گزینههای بهتر باشید. همچنین اگر بازی و گیمینگ هدف اصلی شما از خرید لپ تاپ است، بایستی نرخ تازه سازی (Refresh rate) حداقل ۶۰ هرتزی و زمان واکنش (Response time) کمتر از ۵ ثانیه نیز از اولویتهای شما باشد. مورد دیگری که شاید انتخاب همه نباشد، نمایشگرهای لمسی در اولترابوکها و یا لپتاپهای بسیار سبک است. این دسته از لپتاپها به شدت گران قیمتاند و شاید انتخاب مناسب و مقرون به صرفهای برای همه دسته از کاربران نباشند.

و سعی می کند محصولاتی باکیفیت را ارائه دهد. تا مبادا کاربرانش ناراضی باشند.  لپ تاپ Dell inspiron 5547-i5 یکی از برترین و باکیفیت ترین لپ تاپ هایی است که توسط dell عرضه شد. این لپ تاپ که خیلی ها آن را به عنوان یکی از بهترین ساخته های dell میشناسند، یکی از برگ برنده های این کمپانی به حساب می آید. چرا که در زمان عرضه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. و dell را به سود زیادی رساند.لب تاپ استوک ایسوس  در ادامه با کیهان تی وی همراه باشید تا بیشتر با این لپ تاپ آشنا شویم. و ببینیم که چرا این لپ تاپ را کاربران به عنوان یکی از بهترین ساخته های dell می شناسند. اگر بخواهیم که زیباترین لپ تاپ های جهان را مشخص کنیم، قطعا تعداد زیادی از لپ تاپ های ساخته شده توسط dell در این لیست قرار می گیرند. لپ تاپ هایی که توسط dell تولید می شوند، همگی از زیبایی چشم نوازی برخوردارند.

بعد از پردازنده ، میزان حافظه رم لپ تاپ روی قدرت پردازشی دستگاه اهمیت داره ، هر چقدر میزان رم بالاتری در اختیار داشته باشید ، میتونید همزمان برنامه های بیشتری اجرا کنید. افزایش میزان رم باعث افزایش حافظه گرافیک و افزایش قدرت cpu میشه. انجام پردازش های مدلسازی ، رندرینگ ، اجرای بازی ها نیاز به پردازشگر گرافیکی دارند تا به بهترین نحو و با بالاترین فریم اجرا بشن ، نقطه قوت الیت بوک 8540w داشتن کارت گرافیک اختصاصی خودش هست ، این کارت گرافیک برای اجرای بازی های نسبتا سنگین ، فوتوشاپ ، مدل سازی اتوکد و … عملکرد قابل قبولی داره. الیت بوک hp 8540p برخلاف برادر بزرگتر خودش یعنی hp 8540w ، فقط از یک مدل گرافیک پشتیبانی میکنه ؛ گرافیک به کار رفته در این دستگاه NVIDIA NVS 5100M نام داره ک نسبت به گرافیک های Quadro FX 1800M - Quadro FX 880M و ATI FirePro M5800 عملکرد کمتری داره ولی با این حال از پس بازی ها و نرم افزار های تدوین فیلم و شبیه سازی ها و …

  • مهرداد الف 29 فروردین 1399
  • Thunderbolt 3
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی فول اچ دی (1080p)
  • اطمینان از کیفیت محصولات

از شما میخواهیم که برای خرید خود زمان بگذارید و همه چیز را برای خودتان مشخص کنید که از یک لپ تاپ میخواهید چه کارهایی را برای شما انجام دهد. سپس بهترین زمان برای خرید لپ تاپ از نظر خودتان را پیدا کنید و برای خرید اقدام کنید. توجه کنید که اگر میخواهید خریدی داشته باشید که مدتی بعد از آن پشیمان نشوید باید برای شناخت محصول مورد نیازتان وقت بگذارید و متوجه شوید که در چه زمانی بهتر است خرید کنید. در آخرین روزهای سال بسیاری از فروشگاهها تخفیفهای شروع سال را بر روی محصولات خود میگذارند. یکی از زمانهایی که همیشه محصولات قیمت بهتری دارند زمان شروع و پایان یک سال میباشد. بلک فرایدی به آخرین جمعه ماه نوامبر در تقویمهای میلادی میگویند؛ این روز در اصل یک شروع برای خرید های کریسمس میباشد که فروشگاهها محصولات خود را با تخفیف میفروشند. فروشگاههای ایرانی نیز در این روز قیمت محصولات خود را کاهش میدهند و تخفیفاتی به بهانه بلکفرایدی میگذارند.

فاکتور مهم بعدی در زمینه انتخاب و خرید لپ تاپ دل توجه به مشخصات نمایشگر دستگاه است. در این خصوص خب یقینا اولین مورد مربوط به بزرگی یا کوچکی اندازه صفحه نمایشگر شما می شود که بر مبنای اینچ آن را بیان می کنند. بهترین سایز برای لپ تاپ ها همان ۱۵.۶ اینچ هستند، با این حال اما بدانید که لپ تاپ های دل در سایزهای بزرگتر و یا کوچکتر نیز طراحی و به بازار عرضه شده اند. بعد از اندازه صفحه نمایشگر دستگاهتان نوبت توجه به میزان رزولوشن یا همان وضوح تصویر آن می رسد که باید با توجه به نوع نیازتان در این زمینه اقدام فرمایید. نهایتا نیز قابلیت ساپورت تعداد رنگ ها، کنتراست صفحه و همچنین وجود رویه ای مات بر روی آن است که باید مدنظرتان قرار گیرد. ناگفته نماند برخی از لپ تاپ ها دارای رویه ای مات هستند و برخی دیگر فاقد آن می باشند.

به همین دلیل باید باتری از قدرت لازم برخوردار باشد تا بتوانید در بیرون منزل و جایی که دسترسی به برق ممکن نیست از آن استفاده کنید. هرچه مقدار آمپر باتری بیشتر باشد میزان بیشتر به شما امکان استفاده می دهد. از فروشگاه معتبر خریداری کنید: اجناس چینی و بدل زیادی روانه بازار شده اند و با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند و فقط افراد ماهر قادر به تشخیص آن ها هستند. پس پیشنهاد می کنیم برای خرید کالاهای اصلی از فروشگاه های معتبر خرید کنید. باتوجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لپ تاپ لنوو مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۳۰ نمونه لپ تاپ لنوو ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید. امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لپ تاپ لنوو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

درکل، Legion Y530 پانزده اینچی لنوو را میتوان یک لپتاپ خوب و بهروز برای بازیکردن دانست که ظاهری جذاب، امکاناتی قابل قبول و درمجموع ارزش خرید بالایی دارد. ایسوس یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های گیمینگ خود را که مخصوص بازی است معرفی کرد. ایسوسFX570UD با ویژگیهای سختافزاری جدید و قوی به بازار عرضه شده است. این لپتاپ شبیه مدلهای قدیمیتر است و از رنگ نوک مدادی و قرمز در آن استفاده شده است. بدنه مشکی است و لوگوی ایسوس با رنگ قرمز در میانهی قاب پشتی صفحه نمایش بهچشم میخورد. نور پسزمینهی کیبورد قرمزرنگ است و کاملا حس یک لپتاپ خشن و مخصوص بازی را القا میکند. پردازندهی مرکزی این دستگاه جدیدترین مدل پردازندههای نسل هشتم یعنی 8550U است که فرکانس کاری آن از 1.۸ گیگاهرتز آغاز میشود و هنگام پردازشهای سنگین با استفاده از فناوری Turbo Boost به 4.0 گیگاهرتز میرسد. این قدرت برای اجرای برنامههای سنگین و بازی مناسب است و تقریبا از پس هر کاری برمیآید.

  • وزن حدودا ۱۰ پوندی (حدود ۴٫۵ کیلوگرم)
  • فنهای پر سروصدا
  • پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع باتری
  • حاضرید چه میزان برای خرید لپ تاپ ایسر هزینه کنید؟
  • Full HD باشد
  • قطعات لپ تاپ توشیبا Toshiba
  • Microsoft SURFACE PRO 1796 TABLET
  • Hp Laser 107a

از همه مهم تر 512 گیگابایت حافظه از SSD که سرعت آن باعث می شود از کار کردن با لپ تاپ لذت ببرید. 2گیگابایت کارت گرافیک GeForce MX450 نیز در این لپ تاپ وجود دارد که میتوند در اجرای نرم افزارهای گرافیکی کمکتون کنه. اگر دنبال یک لپ تاپ ایده آل دانشجویی تا 20 میلیون تومان هستید، لپ تاپ لنوو IdeaPad 5 15ITL05 یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 20 میلیون تومان بازار هست. بطور کلی لپ تاپ های لنوو سری IdeaPad 5 تقریبا مشخصات مشابهی دارند و با توجه مشخصات و قیمتی که دارند هر کدام میتونند یک لپ تاپ مناسب دانشجویی باشند. لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 5-AB یکی از این لپ تاپ این سری لنوو است. قیمت لپ تاپ hp zbook 15 g3 با این تفاوت که نسبت به لپ تاپ قبلی یعنی لنوو IdeaPad 5 15ITL05، حافظه ذخیره سازی بیشتر دارد. پس اگه این موضوع براتون مهم هست و 1ترابایت حافظه HHD در کنار 128گیگایابت SSD رو به 512 گیگابایت SSD ترجیح میدین، این لپ تاپ انتخاب بهتری است.

 
۰ ۰

فروش تجهیزات دندانپزشکی و راهنمای تعمیر آنها

اما اگر همچنان در خرید این کتاب تردید دارید و نمیدانید کدام کتاب را انتخاب کنید، میتوانید به مقاله بهترین ترجمه کتاب آناتومی گری در سایت بانک کتاب علوم پزشکی مراجعه کنید. چراکه در فروشگاه اینترنتی بوک مدیکال علاوهبر تخفیف، کتابهایی نظیر آناتومی گری که چند مترجم دارند، مقایسه شدهاند تا خریدار بتواند بهترین ترجمه را از نظر خود انتخاب کند. در ادامه این مطلب به معرفی تمام جلدهای کتاب آناتومی گری میپردازیم. فروش تجهیزات دندانپزشکی کتاب آناتومی گری تنه جلد اول از مجموعه چهار جلدی کتاب آناتومی گری برای دانشجویان است. در این کتاب آناتومی بدن، پشت، قفسه سینه و شکم مورد بررسی قرار میگیرند. برای مثال در فصل مربوط به بدن، در ابتدا تعریف کلی از بدن ارائه خواهد شد. سپس در مورد تصویر برداری، تفسیر تصویر و ایمنی در آن صحبت میشود. سایر محتوا این فصل نیز به آناتومی دستگاههای بدن نظیر دستگاه اسکلتی، عضلانی، قلبی - عروقی، لنفاوی، عصبی و موارد بالینی آنها اختصاص دارد.

ماده ۷۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خطاب به تمام مستنکفین از اجرای مواد این قانون است که تنها یک دسته از آنها ارائه دهندگان آزمایشهای غربالگری هستند. به همین دلیل چه در دستورالعمل به ماده ۷۱ اشاره میشد چه نمیشد، قوه قضائیه میتوانست با معدود پزشکانی که خارج از قانون و دستورالعمل اقدام مینمایند، برخورد کند. این ماده قانونی برای آگاهی و دقت بیشتر همکاران محترم در دستورالعمل ذکر شده است و در حال حاضر هیچ دلیلی برای نگرانی عموم پزشکان متعهد، علم محور و دلسوز وجود ندارد. ۵. در نامه انجمنها به برخی مفاد قانونی اشاره شده است که دقت در متن مفاد قانونی نشان میدهد ظاهراً امضا کنندگان به صورت گزینشی به سراغ قانون رفتهاند. سیاستهای کلی قانون گذاری مصوب ۶//۷/۱۳۹۸ ناظر به تصویب طرح و لوایح در مجلس شورای اسلامی است و نه دستورالعملها و آئین نامههای دستگاههای دولتی از جمله وزارت بهداشت. ماده ۵۳ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به سامان دهی و اصلاح فرایند غربالگری دوران جنینی پرداخته است.

کلیه مسیرهای نور را میتوان بوسیله اتوکلاو و یا استریلیزاسیون خنک استریل کرد. در هنگام کار با این وسیله عینک رنگی برای محافظت چشم در برابر پلیمریزاسیون کامپورزیت لازم است. Colto Lux II دارای هندپیس ۲۲۰ گرمی می باشد که حاوی مسیر هدایت نور شیشه ای استاندارد می باشد. این شیشه ها درون محفظه با زاویه های ۴۵ درجه طوری تعبیه شده اند که نور را از لامپ گرفته و بوسیله انعکاس آن را به سر محفظه هدایت می کنند. البته در این نوع خاص از دستگاه لامپ هالوژن درون هد طوری جایگزین شده که نیازی به مسیر هدایت شیشه ای نور ندارد و مسیر دوم، مسیر هدایت فلزی نور برای مصارف عمومی می باشد. این سیستم های فلزی طوری قرار گرفته اند که می توان در موارد خاص نیز استفاده کرد. بطور مثال برای پلیمریزاسیون قسمت های فاشیال، لینگوال، پالاتال، اکلوزال یا پروگزیمال پرکردگی ها. امروزه شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که تجربه استفاده از وسایل همراهی همانند موبایل را نداشته و به مزایای استفاده از آن در شرایط مختلف واقف نباشد.

ابزاری که تنها با قسمت های خارجی بدن و پوست سالم در تماس هستند. مانند ماسک،تیوب رادیوگرافی،صندلی،یونیت ، تابوره، کراشور و… میزان آلودگی آنها در حد پائین است و نیاز به استریل کردن ندارند. در صورت آلوده بودن این گروه از وسایل به خون ،ضدعفونی با مواد ضدعفونی کننده متوسط و در صورت آلوده نبودن به خون ،ضدعفونی سطح پایین کافی می باشد. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم در روش اول برای استریل لوازم دندانپزشکی بیکس یا پک آماده شده جهت استریل را در دمای 121 درجه سانتی گراد بافشار آتمسفر بمدت 20 دقیقه داخل اتوکلاو قرار می دهیم . ب -دریچه بیکس ها قبل از قرار دادن در داخل اتوکلاو ، باز باشد و هنگام برداشتن از اتوکلاو ، دریچه ها باید کاملا بسته شود . در روش دوم استریل لوازم دندانپزشکی بیکس یا پک آماده شده جهت استریل را می توان در 170 درجه سانتی گراد بمدت 2 ساعت در فور قرار داد .

پس از گذشت 910 روز از اسارت دیپلماتها در زندان نیروهای آمریکایی، سرانجام در 18 تیر 1388 بر اساس توافقنامه امنیتی بین دولت عراق و آمریکا، دیپلماتها آزاد شدند. بر طبق این توافقنامه، دولت فدرال آمریکا میبایست تمامی بازداشت شدههای عراقی و غیرعراقی را به دولت عراق تحویل میداد. در نهایت به دنبال احاله پرونده دیپلماتهای ایرانی از دولت آمریکا به دولت عراق، دیپلماتها آزاد شدند. ویروس رایانهای «استاکسنت» که شاید پیچیدهترین ویروس در تاریخ جهان به شمار رود، اوایل سال2009 (1387شمسی) به دنیای رایانه و اینترنت وارد شد و سال بعد درحال انجام عملیات در ایران کشف شد. کارشناسان فناوری اطلاعات معتقدند پیچیدگی این کِرم اینترنتی نشان دهنده آن است که این کرم فراتر از کرمهای معمول بوده و احتمالا توسط یک سازمان یا دولت و با هدف ایجاد اخلال در کشورهای مورد نظر تهیه شده است. روزنامه «دیلی تلگراف» نوشت:" 16 فوریه 2010 (27بهمن1388) در ویدئویی که در جشن بازنشستگی ژنرال گبی اشکنازی-فرمانده ارتش اسرائیل- پخش شده است، کِرم کامپیوتری «استاکسنت» به عنوان یکی از دستاوردهای دوران مسئولیت وی در این ارتش معرفی شده است". روزنامه «نیویورک تایمز» در تاریخ ۱۶ ژانویه ۲۰۱۱ (26خرداد1389)، در مقالهای مدعی شد: "اسرائیل ،استاکسنت را در مرکز اتمی «دیمونا» و بر روی سانتریفیوژهای مشابهی که ایران از آنها در تاسیسات غنیسازی اورانیوم نطنز استفاده میکند، با موفقیت آزمایش کردهبود". این مسئله نشانگر آن است که این ویروس، یک پروژه آمریکایی - اسرائیلی برای توقف برنامه هستهای ایران بوده است. به دنبال این فضاحت اطلاعاتی پایگاه تحلیلی «آنتی وار» در مقالهای به قلم «جان گلیسر» نوشت: "حملات سایبری علیه تأسیسات هستهای ایران، ترورهای هدفمند و دیگر خرابکاریها علیه حکومت ایران حاکی از تقویت حکومت ایران در برابر دولت آمریکا است".

پس حتما دو دسته ی یونیت کاور داشته باشند . وقتی این کاور را داریم دیگر عملا نگران این موضوع نیستیم و می توانیم اطمینان خاطر را به بیمار بدهیم که راحت بر روی یونیت قرار بگیرند. یک سری بر روی یونیت قرار دارد جایی که مراجعه کننده ها سرشان را بر روی یونیت قرار می دهند ، دقیقا جایی که گردن روی آن قرار می گیرد . باید دقت شود که این سری برای هر بیمار باید تعویض شود و مختص یک بیمار می باشد .وقتی مراجعه کننده از روی یونیت بلند شد بعد از آن حتما باید سری تعویض شود . جای کیبورد هایی که برای پوزیشن یونیت و برای تنظیم چراغ و تنظیم آب شستشوی دهان بیمار تنظیمات یونیت هستند. درست است که یونیت عاری از هر گونه آلودگی می باشد ولی ما باید حتما درصد ریسک و خطرات را حتما به کمترین حد خود برسانیم .

فایل های دستی، در واقع ابزار دستی هستند که از آن ها برای پاک سازی و شکل دادن ریشه کانال در درمان ریشه و یا در هر فرآیندی در دندانپزشکی از اندودانتیکس دیگری استفاده می شود. درواقع اولین هندپیس های اندودانتیک با هدف کاهش زمان و آسان کردن مراحل درمان ریشه در 100 سال گذشته معرفی شد. تا سال 1960درمان ریشه به وسیله کربن استیل انجام می شد. اما امروزه از آلیاژ های فولاد ضد زنگ به طور گسترده برای تولید ساخت درمان ریشه استفاده می شود. ابزار ها باید از شماره 100-10 شماره گذاری شوند. شماره ها بین 10 تا 60 ، 5 واحد 5واحد افزایش پیدا میکنند. شماره ها بین 60 تا 100 10 واحد 10 واحد افزایش پیدا میکنند. در یک تجدید نظر ،آنها شامل 6 تا 140 شد که سایز 6 تا 10 ، 2 واحد 2 واحد افزایش پیدا میکنند. هر شماره باید نشانگر قطر ابزار در یک صدم میلیمتر در نوک (سر) باشد. از نوک که با Dنشان داده شده آغاز میشود و تا 16 میلیمتر بالاتر از محور، ادامه می یابد که این محل را با D نشان داده می دهند.

پذیرش بیماران اورژانسی و پاسخوگویی به این عزیزان در شیفت صبح و عصر باعث سهولت و راحتی دسترسی مراجعه کنندگان ارجمند و صرفه جویی در وقت از اصول همواره مورد توجه مرکز دندان پزشکی بوده است. پیگیری درمان های دندانپزشکی ارائه شده و احترام به حقوق اخلاقی بیمارها همیشه در زمره اهداف دندانپزشکی لبخند بوده است. در شیفت صبح ویزیت و مشاوره و رادیوگرافی دندان رایگان است. و برای رفاه حال شما عزیزان جمعه ها از ساعت ۲ عصر الی ۲۰ در خدمت شما هستیم. دکتر مژگان آزادخواه دوره ى جامع لیزر را زیر نظر پروفسور دکتر بهزاد هوشمند و پروفسور Anoop Maini و پروفسور Wolfgang Riechter در سال ٢٠١٤ با گواهى معتبر از انگلستان دریافت نموده است. دکتر سیمین برنگی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه تهران می باشند. ایشان به طور مستمر در کنفرانسهای علمی شرکت کرده و همچنین در تالیف کتاب های کمک آموزشی دندانپزشکی فعالیت داشته اند. کلینیک تخصصی مرسی ، با داشتن تیم متخصص و مجرب در زمینه زیبایی دندان و دندانپزشکی آماده خدمات رسانی به شما هم وطنان عزیز می باشد.

این وسیله را معمولاً در سمت مقابل محل جراحی قرار می دهند تا مزاحم کار جراح نباشد. دهان باز کن مولت( Molt ) نمونه ای از دهان بازکن های مرسوم در جراحی است. این ابزار ساختاری شبیه قیچی دارد با این تفاوت که به جای تیغه دارای دو زائده است که بر روی دندانهای بالا و پایین قرار می گیرد. هنگامیکه جراح دو دسته آن را به همدیگر نزدیک می کند به مرور دهان بیمار باز می شود و در همان وضعیت باقی میماند. وسیله ای است که با آن می توان لب ، زبان و لوپ مریض را کنار زد. همانطور که از نام آن مشخص است برای کنار زدن لوپ بیمار به کار میرود. از این وسیله برای کنار زدن زبان بیمار حین جراحی استفاده می شود. رترکتور های مینه سوتا ، ویدر و شومان از انواع رترکتورهای معروف هستند. شبیه قیچی بوده با این تفاوت که به جای لبه برنده دارای دو نوک برای گرفتن و نگه داشتن انواع و اقسام وسایل است.

  • سالن ورزشی
  • دانشکده موسیقی
  • ستادهای فرهنگی؛
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی - مددکاری خانواده
  • پیش بند یکبار مصرف
  • دانشکده پزشکی

برای کشیدن دندان الزاما نیاز به استفاده از دستکش استریل نمی باشد ولی از لحاظ منطقی و تئوری به دلیل تماس با خون زیاد بهتر است از دستکش های استریل استفاده نمود . مهم ترین عامل انتقال عفونت، دست آلوده است با شستن مکرر و صحیح دستها با آب و صابون، آلودگی ها، سلولهای مرده و باکتریهای موجود روی پوست شسته میشوند . تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی pdf رعایت بهداشت صحیح دستها بهترین راه پیشگیری از انتقال عفونت است.پوشیدن دستکش به هیچ عنوان جایگزین بهداشت دست نمی شود. ضد عفونی دستها با محلول HAND RUB موجب پیشگیری از انتقال عفونت از بیمار به تیم دندانپزشکی و بالعکس ، همچنین از پرسنل به سایر همکاران و از بیمار به بیمار دیگر میشود . پوست زخمی و خراشیده راه ورود مناسبی برای میکروارگانیسمهای بیماریزا بوده ، بنابراین پوشیدن دستکش و تعویض آن بعد از هر بیمار الزامی است . کلیه کارکنان دندانپزشکی باید برعلیه بیماری های شایع واکسینه شوند.ایمن سازی در برار هپاتیت B باید برای کلیه افراد درگیر در کارهای کلینیکی لحاظ شود.

 
۰ ۰

معرفی محصولات مایکروسافت

  • ارتفاع 20 میلیمتر
  • پردازنده: پردازنده 4 هستهای Cherry Trail اینتل اورکلاک
  • صفحه نمایش کوچک
  • مشخصات فنی
  • مقدار کم حافظه رم
  • رم: 8 گیگابایت تا 32 گیگابایت
  • لپ تاپ Chromebook Duet
  • خوش ساخت و طراحی زیبا

همانطور که گفتیم لپ تاپ استوک، لپ تاپی است که دیگر توسط شرکتهای تولید کننده لپ تاپ تولید نمیشوند و یا از رده خارج شده و قدیمی شدهاند اما با این رو هنوز هم مورد توجه بسیاری از کاربران هستند. امروزه به دلیل قیمت بالای لپ تاپها در بازار فناوری، لپ تاپ استوک در انواع برندها نیز عرضه میشوند که نسبت به لپ تاپهای نو و دست اول قیمت پایین تری دارند خرید لپ تاپ استوک و از این رو از آنها استقبال میشود. لپ تاپهای استوک در مدلها و برندهای متفاوت موجود هستند که با توجه به نوع برند و کیفیت آنها، قیمت شان نیز متفاوت است. برای مثال قیمت لپ تاپ استوک دل نسبت به سایر نمونههای مشابه برندها، کمتر است و یا لپ تاپ لنوو قیمت بیشتری نسبت به برندهایی مانند دل و یا ایسر دارد. لپ تاپ سرفیس مایکروسافت برای چهارمین نسل خود با عملکرد سریعتر و تنوع بیشتر تراشهها تولید و به بازار عرضه شدهاند. لپ تاپ سرفیس مایکروسافت با ظاهری زیبا و امکانات کاربردی به بازار عرضه شدهاند که نسخههای استوک آنها نیز در بازار موجود است.

  • نسخه ارتقایافته دستگاه قبلی
  • وزن : ۸ پوند
  • سیستم صوتی 2 بلندگوهای صوتی 1.5W Dolby صوتی
  • سرفیس لپ تاپ ۲ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Laptop 2
  • LENOVO YOGA 530
  • سخت افزار قدرتمند
  • باتری با ظرفیت 45 واتساعت و فناوری شارژ سریع

طراحی این محصول به گونهایی است که برند ایسوس برای طراحی سری ROG و ZenBook جوایزی را دریافت کرده است. کمپانی ایسوس دومین تولیدکننده بزرگ لپتاپ در سطح جهانی است. نوتبوک ایسوس در اواخر سال 2012 با سرعت بینظیری به رتبههای برتر در جداول فروش دست یافت و امروزه میزان فروش لپتاپهای ایسوس در مقایسه با لپتاپهای کمپانیهایی که یک روز بازار را در دست داشتند، بسیار چشمگیر است. همچنین این کمپانی توانسته رتبه نخست فروش لپتاپ ایسوس در جنوب شرقی آسیا، رتبه نخست فروش لپتاپ ایسوس در اروپای مرکزی و شرقی، رتبه دوم فروش لپتاپ ایسوس در چین، رتبه سوم در اروپای غربی را به خود اختصاص بدهد. لپتاپهای ایسوس در سایزهای متفاوت، مشخصات سختافزاری مختلف و امکانات جانبی گوناگون به بازار عرضه میشوند و به دلیل پوشش دهی طیف وسیعی از سلیقهها، تاکنون فروش لپتاپهای ایسوس بسیار موفق بوده است. بهکارگیری کیفیت و نوآوری در ساخت، از عوامل زمینهساز موفقیت ایسوس میباشند.

به همین دلیل انتخاب ما در سال ۲۰۲۲ لپتاپ.. یکی از بهترین و آسان ترین راه های آزاد سازی حافظه گوشی یا کامپیوتر یا برطرف کردن مشکلاتی که به علت وجود فایل های موقت به وجود می آیند، پاک کردن حافظه کش مرورگر است. در ادامه به نحوه پاک کردن حافظه کش مرورگر های پر استفاده روی دستگاه های اندروید و ios میپردازیم. هم چنین نحوه ی پاک کردن حافظه کش مرور.. اینطور که تست ها نشان میدهد نسخه ی پرو مکبوک اپل که امسال و با پردازنده M2 معرفی شده است از هر نسخه ی Pro لپتاپی کند تر است. نسخه ی پایه مک بوک پرو M2 با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم مدتی است که جهت عرضه در بازار قرار گرفته است. اما احتمالا بهتر است بیخیال خرید آن شوید. نزدیک به دوسال شما باید بسیار خوش شانس یا با مهارت و یا صبور بوده باشید که توانسته باشید یک گرافیک از شرکت انویدیا یا ای ام دی را با برچسب قیمتی کارخانه ی آن خریده باشید.

متأسفانه لپتاپ دیگر کالایی نیست که بهراحتی بتوان آن را تهیه کرد. حالا برای خرید لپتاپ نو، در خوشبینانهترین حالت باید ۱۰ میلیون تومان هزینه کنید. در چنین وضعیتی، دانشجویان قشری هستند که بیشترین سختی را متحمل میشوند؛ کسانی که بهدلیل وضعیت تحصیلی مجبور هستند لپتاپ تهیه کنند؛ ولی اکثرشان نمیتوانند چند ۱۰ میلیون تومان برای خرید لپتاپ مناسب بپردازند. وضعیت نابهسامان بازار باعث شد راهنمای خرید بهترین لپتاپ دانشجویی را تهیه کنیم. در این مقاله، قصد داریم بهترین لپتاپهای ارزانقیمت بازار را معرفی کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه لپ تاپ دلخواه تان را به صورت اقساطی از بای چک در اقساط بلند مدت تهیه کنید. دنیای لپتاپ شامل مدلهای زیادی از برندهای متنوعی است که هر یک از آنها با چندین مشخصات فنی عرضه میشوند؛ موضوعی که به پیچیدگی بیش از حد خرید بهخصوص برای کاربران عادی با اطلاعات اندک از دنیای سختافزار میانجامد. بههمین دلیل برای خرید لپتاپ با هر بودجهای، نکاتی مهم را ذکر میکنیم که با در نظر داشتن آنها، قادر به انتخاب بهترین گزینه برای کاربری خود خواهید بود؛ حتی گزینهای که شاید در فهرست پایین وجود نداشته باشد.

نتیجه این تست، کسب امتیاز ۵۵۰۰ بود که باز هم ایدهآل نیست. لپ تاپ استوک مایکروسافت حال نوبت به جزئیات پردازنده گرافیکی این محصول میرسد. نسخه Core i7 لپتاپ استودیو به پردازنده گرافیکی انویدیا RTX 3050 Ti تجهیز شده که بر خلاف پردازنده مرکزی این لپتاپ، حرفهای بیشتری برای گفتن دارد. با اینکه مایکروسافت لپ تاپ استودیو یک لپتاپ گیمینگ نیست، اما میتوانید برای اجرای بازیهای نسبتا سنگین هم روی آن حساب باز کنید. در ادامه میتوانید نتایج تستهای گرافیکی تریدیمارک روی این لپتاپ را ببینید. همانطور که متوجه شدید، یک لپتاپ گیمینگ با قیمت نزدیک به سرفیس لپتاپ استودیو، در بسیاری از سناریوها تا دو برابر قویتر عمل کرده است. با وجود اینکه لپ تاپ مایکروسافت Surface Laptop Studio قویترین سرفیس مایکروسافت به شمار میآید، اما در بسیاری از فاکتورهای عملکرد سختافزاری نسبت به رقبا ضعیفتر است. پس اگر به دنبال تهیه یک لپتاپ قدرتمند هستید، سرفیس لپتاپ استودیو نمیتواند بهترین انتخابتان باشد. با این حال طبق تجربه کوتاه من، سرفیس لپ تاپ استودیو میتواند تمام کاربردهای عمومی و حرفهای را با سرعت مناسب پوشش دهد؛ از تدوین ویدیوهای سنگین گرفته تا ویرایش دستهای عکسهای خام و حتی اجرای بازیهای روز.

معمولاً 8 گیگابایت برای استفاده ساده از رایانه کافی است و حداقل 16 گیگابایت برای بازی ها و ادیت ویدیو مورد نیاز است.  با گذشت زمان، سیستم عامل ها پیچیده تر می شوند و برای کار کردن در ساده ترین سطوح به رم بیشتری نیاز دارند. این یکی از دلایلی است که رم قابل ارتقا، بسیار مهم است. دیسک های سخت برای ذخیره تمام اطلاعات روی رایانه کاربرد دارند. هارد دیسک ها تقریباً به اندازه موارد فوق الذکر بر عملکرد لپ تاپ تأثیر چندانی نمی گذارند، اما اهمیت دارند. هاردهای حالت جامد بسیار سریعتر از سایر انواع هارد دیسک هستند. آنها در اکثر رایانههای استاندارد وجود دارند. ظرفیت هارد دیسک نکته دیگری است که باید به آن فکر کنید. برای کاربر معمولی، یک هارد دیسکِ 1 ترابایتی کافی است. اگر ده ها هزار عکس یا صدها ساعت ویدیو دارید، ممکن است به یک هارد دیسک بزرگتر نیاز داشته باشید که قیمت لپ تاپ را افزایش می دهد. می توانید فضای هارد دیسک خود را با دستگاه های ذخیره سازی اکسترنال یا خارجی مانند درایوهای فلش یا حساب های ذخیره سازی ابری افزایش دهید.

  • هارد: 1 ترابایت حافظه حالت جامد (SSD)
  • بازار کامپیوتر کرج
  • طراحی زیبا و چشمنواز
  • لپ تاپ HP pavilion CS3457
  • لپ تاپ HP سری PROBOOK
  • NVIDIA GeForce RTX 3070 (Laptop, 85W)
  • بین 20 تا 25 میلیون

شاید تعجب آور نباشد که لپتاپ گرافیکی MacBook Pro بهترین انتخاب برای طراحان گرافیک است. MacBook Proهای اپل به دلیل کیفیت ساخت عالی، طراحی و قدرت فوقالعاده در بین طراحان گرافیک بسیار محبوب هستند و MacBook Pro 16 یکی از بهترین گزینه هاست. این مدل صفحهنمایش بزرگتری نسبت به مدلهای قبلی 15 اینچی دارد که فضای بیشتری را برای کار در اختیار شما قرار میدهد و افزایش رزولوشن به این معنی است که کار شما مطلوبترین ظاهر را خواهد داشت. سال گذشته، اپل مدل جدید MacBook Pro 13 اینچی را با بازنگری سختافزاری بزرگ روانه بازار کرد و قطعاً یکی از بهترین لپتاپ گرافیکی برای طراحی است. این تراشه در حال حاضر با تراشه M1 مخصوص اپل (و نه پردازنده اینتل) عرضه میشود و به مدل MacBook Pro 13 اینچی (M1، 2020) اجازه میدهد تا عملکرد چشمگیری را ارائه دهد. بنابراین، به راحتی میتوانید محتوای 4K - و حتی 8K - را به لطف قدرت تراشه M1 ویرایش کنید و برنامههای گرافیکی سخت را نیز اجرا کنید.

جذابیت های ظاهری در کوچک ترین و ریزترین جزییات لپ تاپ در نظر گرفته شده. در بالای صفحهکلید، بلندگوهای تنظیم شده به دست Bang & Olufsen به خوبی با ظاهر هنرمندانه قرار گرفتهاند. کیبرد با کلیدهای بزرگ و جزیره ای است.همچنین دارای دو سطح از نور پس زمینه سفید است. تنها چیزی که می توان در مورد آن ایراد گرفت جای دکمه پاور روی صفحه کلید است. در حالت ایده آل، این یک دکمه باید به طور جداگانه روی شاسی میبود. در مورد اتصالات بیسیم باید گفت این سیستم همچنین دارای کارت Intel AX201 برای سیگنال های Wi-Fi 6 و Bluetooth 5 است. وبکم Firefly 15 G8 با کیفیت 720p آن برای تماسهای تصویری کاملاً مناسب است، همچنین شما از قابلیت مادون قرمز برای سیستم تشخیص چهرهی Windows Hello برخوردار هستید که یک نقطه مثبت است. پوشش فیزیکی روی وبکم که با دست جابهجا میشود سطح بیشتری از حریم خصوصی را برای شما فراهم می کند.

  • گارانتی دارد
  • آداپتور لپتاپ ام اس آی
  • پردازنده: Intel® Core™ i5-5300U
  • صفحه نمایش درخشان و روشن
  • وزن متوسطی در حدود ۱.۸ الی ۲.۵ کیلوگرم
  • ۱.۶۵ کیلوگرم وزن

این لپتاپها بسیار سبک هستند، باتری آنها بادوام است و از طراحی زیبایی برخوردارند. محدودیت فیزیکی و فشرده بودن اجزا باعث می شود این گروه از لپتاپها قدرت سخت افزاری پایینی داشته باشند. الترابوکها : این دسته برای افرادی که در طول روز مجبورند دستگاه خود را همراه خود حمل کنند مناسب است. الترابوکها دارای سایز ۱۲ تا ۱۵ اینچی و وزن ۱ تا ۱.۵ کیلوگرم هستند. خرید لپ تاپ hp zbook 15 g3 این دستگاه ها به طور معمول مجهز به پردازنده های کم مصرف سری U و درایوهای SSD بوده و ظاهری جذاب و قدرتی متوسط دارند. این محصولات ، بیشتر برای مصارف شخصی ، اداری ، دفتری ، خانگی مناسبند. هیبریدی (تبدیل شونده): لپ تاپ های هیبریدی بیشتر برای استفاده های عمومی و روزمره مناسب هستند، با یک چرخش یا با جدا شدن نمایشگر از بدنه به یک تبلت تبدیل می گردد. موفق ترین محصولات این گروه سری Surface مایکروسافت است. این محصولات عمدتا سایز 10 تا 13 اینچی دارند و مجهز به پردازنده های کم مصرف و درایوهای SSD، نمایشگر لمسی هستند.

 
۰ ۰

اصول رژیم غذایی مدیترانه ای در مجله پزشکی سلامت و آشنایی با بیماری های خاص



تصریح کرد: بله فقط در قشر پزشکان مطرح نیست. پزشکان به دلیل این که سازمان دارند و این آمار در دست سازمان است آمارهای مهاجرتشان لو رفته است. از ابتدای کرونا تا این لحظه نزدیک به 300 نفر شهید مدافع سلامت داشتیم. از ابتدای کرونا تا به امروز نزدیک به 5 هزار نفر بر اساس آمار نظام پزشکی مهاجرت داشتیم. کدام یک دردناک تر است؟ این همه هزینه کردید و نصف پزشکان رفته اند. شما نمی توانید از حرفه و علم این پزشکان استفاده کنید و متاسفانه فرصت را از کف دادید. بله، در همه رشته ها مهاجرت وجود دارد ولی در رشته هایی که منافع برای کشور و مردم بیشتر است، بیشتر مهاجرت می کنند. ما زحمتی را متقبل می شویم و درس می خوانیم که منافع خودمان را داشته باشیم و این منافع اگر در ایران تامین نشود به جایی می رود که منافع شان تامین شود. یکی از راه ها امروز خروج از کشور است. اصول رژیم غذایی مدیترانه ای بخشی هم در همه رشته ها همت شان را برای این می گذارند که در کشور خودشان باشند و لذت ببرند. ولی از جایی به بعد که ببینند وضعیت قابل تحمل نیست و امورات زندگی نمی چرخد و تورم دو درصدی بالای چهل درصد شده است، آن ها هم مجبور می شوند به نفع خودشان یک سری چیزها را ترک کنند. 

پزشکی و سلامت بیمارستان

تعداد موارد در ایالات متحده از سال ۱۹۷۳ دو برابر شده است. در حال حاضر ملانوما پنجمین سرطان شایع در مردان است. زنان بیشتر از مردان قبل از ۵۰ سالگی به ملانوما مبتلا میشوند، اما از سن ۶۵ سالگی به بعد این نسبت برعکس میشود. مردان دو برابر زنان به ملانوما مبتلا میشوند. در ۸۰ سالگی، مردان سه برابر بیشتر از زنان دچار ملانوما میشوند. در سلامت آقایان هم مهم است که هر ماه پوست خود را از نظر خالهایی که تغییر کرده یا غیر طبیعی به نظر میرسند، بررسی کنند. A عدم تقارن: اگر خال را به صورت عمودی به دو قسمت تقسیم کنید، دو نیمه متقارن نیستند. B حاشیه: لبههای خال نامنظم است. C رنگ: تغییراتی در رنگ خال یا ناحیه اطراف آن ایجاد میشود. D قطر: قطر خال بزرگتر از ۵ میلیمتر است. E همه چیز: خال به هر طریقی شروع به خارش، خونریزی یا تغییر میکند. همچنین باید به دنبال زخمهایی باشید که بهبود نمییابند. از پزشک خود بخواهید که پوست شما را به عنوان بخشی از بدن شما کاملاً بررسی کند و تحت مراقبت پزشکی کافی قرار دهد. ملانوم در صورت تشخیص زودهنگام کاملا قابل درمان است. توصیههای فعلی گروه ضربت خدمات پیشگیری امریکا بیان میکند که خطرات تست آنتیژن مختص پروستات (PSA) بیشتر از مزایای آن است. نتایج مثبت کاذب منجر به گرفتن بیوپسی غیرضروری و بیش از حد میشود. با پزشک خود در مورد خطرات مربوط به سرطان پروستات و اینکه آیا معاینه مقعدی دیجیتال (DRE) باید بخشی از معاینه جسمی شما باشد مشورت کنید. همچنین باید درمورد آزمایش مربوط به عفونت های مقاربتی (STI) نیز با پزشک خود صحبت کنید. به طور مرتب معاینه پزشک داشته باشید تا از سلامت خود مطمئن شوید. در همین راستا، برای اطلاعات بیشتر درباره سلامت آقایان یا ارتباط با پزشک جهت معاینه و توصیههای بیشتر درباره مراقبت پزشکی، میتوانید از سایت درمانکده به صورت آنلاین نوبت بگیرید. به طور نمونه میتوان به ساخت وسایل قرارگیری درون بطن قلب (ventricular assist device) برای بیمارانی که دچار نارسایی قلبی هستند و منتظر پیوند قلب هستند اشاره کرد. فناوری هوافضا در زمینههای مختلف علم پزشکی مثل پردازش تصاویر دیجیتال، پزشکی و زیستشناسی فضایی، میکروالکترونیک، اپتیک، الکترواپتیک و تصویربرداری التراسونیک، کاربردهای ثانویه پیدا کرده است. در واقع دستاوردهای فناوری فضایی، مشکلات علوم پزشکی و بهداشت را حل نموده است. یکی از این موارد ساخت سنسورهای غیر تهاجمی برای بررسی عملکرد عضلانی و بازتوانی بیماران است. این سنسورها بدون نیاز به وارد کردن سوزن زیر پوست، مستقیما روی پوست قرار میگیرند و با استفاده از امواج مادون قرمز pH عضله و میزان مصرف اکسیژن آن را اندازه میگیرند. همچنین ساخت دستگاههای قابل حمل، سبک و اولتراسونیک برای تشخیص و درمانهای پزشکی که به کمک آنها میتوان خونریزیهای داخلی، تومورهای بدخیم را تشخیص داد و برای شکستن سنگهای کلیه از آنها استفاده نمود. مجله پزشکی سلامت و آشنایی با بیماری های خاص آنالیز خونی یکی از بهترین روشهای مانیتورینگ سلامت و تغییرات فیزیولوژیک بدن فضانوردان پس از قرارگیری در معرض بی وزنی است. 

پزشکی و سلامت خانوادگی

↑ Borodulin K, Laatikainen T, Juolevi A, Jousilahti P (2008). "Thirty-year trends of physical activity in relation to age, calendar time and birth cohort in Finnish adults". Eur J Public Health. 18 (3): 339-44. doi:10.1093/eurpub/ckm092. ↑ Brownson RC, Boehmer TK, Luke DA (2005). "Declining rates of physical activity in the United States: what are the contributors?". Annu Rev Public Health. ↑ Gortmaker SL, Must A, Sobol AM, Peterson K, Colditz GA, Dietz WH (1996). "Television viewing as a cause of increasing obesity among children in the United States, 1986-1990". Arch Pediatr Adolesc Med. ↑ Vioque J, Torres A, Quiles J (2000). "Time spent watching television, sleep duration and obesity in adults living in Valencia, Spain". Int. J. Obes. Relat. Metab. Disord. 24 (12): 1683-8. doi:10.1038/sj.ijo.0801434. ↑ Tucker LA, Bagwell M (1991). "Television viewing and obesity in adult females" (PDF). Am J Public Health. 81 (7): 908-11. doi:10.2105/AJPH.81.7.908. Ezekiel J. Emanuel. Common Sense Media.
  • کاهش هزینههای غرامت کارکنان
  • شرایط استفاده از بیمه تکمیلی
  • ادم ماکولا
  • تفسیر یافتهها بر مبنای روند محتمل
  • برنامههای رژیمی برای افزایش یا کاهش وزن
با گسترش اینترنت پرسرعت در بسیاری از کشورهای جهان، زمینه برای اشتراک فایلهای حجیم فراهم شده است. است و دارای آخرین اطلاعات مربوط به بیماریهای مختلف و علایم و نشانه های آنها می باشد. شما می توانید اطلاعات مربوط به آخرین یافته های علمی در مورد کرونا و آنفلونزای پرندگان و آلودگی های غذایی را بیابید. همچنین آخرین گزارشات مختلفی را درمورد بسیاری از مطالب مرتبط با سلامت و بیماریها بیابید. بدانید که اکثر وب سایتهای علمی و پژوهشی اطلاعات بروز خود را از مرکز کنترل پیشگیری بیماریهای آمریکا (CDC)دریافت می کنند. اطلاعات این سایت ماهانه تغییر می کند. در این سایت ارتباط با سایر آژانس های تخصصی سلامت و بهداشت امکان پذیر شده است. یکی از آژانسهای تخصصی سازمان ملل متحد است که نقش یک مرجعیت سازمان دهنده را بر بهداشت جامعهٔ جهانی ایفا میکندوظیفهٔ اصلی این سازمان مبارزه با بیماریها مخصوصاً بیماریهای مسری شایع و ارتقاء سلامت عمومی مردم جهان است. این سایت مربوط به انستیتو ملی سلامت بوده که از طرفوزارت بهدات آمریکا پشتیبانی می شود. چرا رژیم یویو بگیریم؟

 

  • اتواسکلروز یا اتواسپونژیوزیس
  • سل گاوی
  • انسداد روده
  • قوز قرنیه
  • سرطان روده کوچک
لیزر موهای زائد: در کلینیکهای زیبایی با دستگاههای الکساندرایت نابلکس 2020 که کم دردترین، کم خطرترین، سریعترین و موثرترین دستگاه در حال حاضر دنیا است انجام میشود. خدمات فیزیوتراپی: مجهز به دستگاه های فیزیوتراپی، لیزر پر توان، مگنت، شاک ویو، طب سوزنی، بیوفیدبک، درای نیدلینگ، کامپرشن تراپی، ترکشن الکتریکی گردن و کمر، طب سوزنی الکتریکی، سوزن درمانی، مکانوتراپی. تست نمونه برداری پاپ اسمیر: تست پاپ اسمیرغربالگری سرطان رحم و بیماریهای مقاربتی. در این قسمت میتوانید ۵ سوال از متداولترین پرسشها در مورد خدمات پزشکی را به همراه پاسخ آنها مشاهده کنید. ۱- آیا انجام خدمات کلینیک های سلامتی با درد و خونریزی همراه است؟ ۲- مدت زمان مشاورههای تخصصی چقدر است؟ معمولا زمان مشاوره برای همه افراد یک ساعت در نظر گرفته میشود. شما میتوانید برای اطلاع دقیق از مدت زمان و جزئیات دیگر، از طریق شماره تماس درج شده در صفحه هرکدام با آنها تماس بگیرید. ۳- آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟ پزشکی و سلامتیشرایط ویژه فضا و سایر سیارات به دلیل تفاوتهای بارز با شرایط زمین، میتواند محیط منحصر به فردی برای پیشرفت و توسعه دانش و تکنولوژی بشر فراهم سازد. ایجاد شرایط کامل بیوزنی بهویژه در ترکیب با سایر فاکتورهای فضا، مانند پرتوهای کیهانی، را نمیتوان به طور کامل بر روی زمین شبیهسازی کرد. مطالعه کامل و جامع تاثیر این شرایط بر زیستمندهای زنده را تنها میتوان در فضا انجام داد. با این وجود به دلیل هزینه بر بودن تحقیقات درفضا، بسیاری از این مطالعات در شرایط شبیه سازی شده بر روی زمین انجام می شود. مطالعات فضایی تا به امروز نشان داده است که نتایج به دست آمده از این مطالعات نه تنها در رفع مشکلات ماموریتهای فضایی سودمند واقع شده است بلکه در ارتقای کیفیت زندگی بشر روی زمین نیز بسیار موثر بوده است. شرایط ویژه فضا و سایر سیارات به دلیل تفاوتهای بارز با شرایط زمین، میتواند محیط منحصر به فردی برای پیشرفت و توسعه دانش و تکنولوژی بشر فراهم سازد.
  • اختلال اضطراب جدایی
  • به حداقل رساندن خطرات در محل کار
  • اسکولیوز یا انحنای ستون فقرات
  • مدیران منابع انسانی
  • تراکم استخوان کم یا استئوپنی
  • فاسیای نکروزان (عفونت شدید پوست)
  • سرطان کیست کلیه
مقدمه: سلامتی و عوامل موثر بر آن از جمله مولفه های مهم و تاثیرگذار بر روی رفتار، عملکرد کاری و بهره وری افراد در سازمان های مختلف می باشد. دانشگاه های علوم پزشکی، نقش اساسی و کاربردی را در ارتقای بهداشت و انتقال مفاهیم آن به جامعه و ارائه خدمات بهداشتی-درمانی دارند. این مطالعه با هدف بررسی وضعیت سلامت عمومی و فاکتورهای تاثیرگذار بر آن در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام انجام گرفت. مواد و روش ها: این مطالعه توصیفی-تحلیلی از نوع مقطعی به صورت نمونه گیری تصادفی بر روی 153 نفر از کارکنان شاغل در دو بخش ستاد و پردیس دانشگاه انجام گرفت. تشخیص سنگ صفرا جهت جمع آوری داده های سلامت عمومی، از پرسش نامه سلامت عمومی گلدبرگ فرم 28 سوالی آن استفاده گردید. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS vol.16 و با استفاده از آزمون های آماری آنالیز واریانس، X2، همبستگی اسپیرمن و t مستقل تجزیه و تحلیل قرار شدند. یافته ها ی پژوهش: نتایج مطالعه نشان داد که 3/50 درصد از جامعه مورد مطالعه، دارای نمره سلامت عمومی کل 22-0 (گروه سالم) بودند. بحث و نتیجه گیری: در این مطالعه، متغیرهای سابقه کار و نوع استخدامی به عنوان مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر روی کارایی و سلامت عمومی معرفی شدند. هم چنین خرده مقیاس اختلال در کارکرد اجتماعی به عنوان تاثیرگذار ترین خرده مقیاس بر روی سلامت عمومی مشخص شد.
۰ ۰

عوارض فضا نگهدار دندان در مجله ایران دنتال و دندانپزشکی کودکان



خرید و پرداخت در سایت بسیار راحت بوده و ارسال آن بسیار سریع است. آدرس فروشگاه در تهران، خیابان آزادی، تقاطع اسکندری بوده که به طور حضوری نیز می توانید به آن مراجعه کنید. مرجع مواد و تجهیزات دندانپزشکی کتدنت یک فروشگاه کامل در زمینه انواع تجهیزات مورد نیاز برای دندانپزشکی می باشد. این فروشگاه دارای تخفیف های بسیار عالی بر روی محصولات خود هست. مجله ایران دنتال و دندانپزشکی کودکان علاوه براین از بهترین متریال و تولیدی های جهان در مجموعه خود استفاده می کند. هر محصول مورد نیاز برای تجهیزات دندانپزشکی و یک مطب دندانپزشکی را می توان در سایت کادنت دید. آدرس این فروشگاه در تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان میلاد می باشد. همچنین می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت تماس گرفته و سوالات خود را از آن ها بپرسید. فروشگاه انواع تجهیزات دندانپزشکی جهان دنتال یک فروشگاه اینترنتی بسیار عالی با محصولات متنوع می باشد. این فروشگاه دارای انواع لوازم دندانپزشکی، تجهیزات موردنیاز و … است. ازجمله ویژگی های مثبت این فروشگاه می توان به خرید اقساطی اشاره داشت.
  • Cleveland Clinic: “Drugs, Devices & Supplements: Dental Bridges.”
  • دندان های آسیا
  • گوش و حلق و بینی
  • زبان خارجی اختصاصی
  • گوده شیشه ا ی برای آمالگام
  • موتور ایمپلنت دست دوم
  • حذف تنقلات
به این ترتیب دندان در محل خود مقداری شل شده و راحت تر خارج خواهد شد. انواع مختلفی از الواتورها با کاربردهای مختلف و شکل سر متفاوت وجود دارند. رایج ترین الواتور، الواتور مستقیم Straight Elevator می باشد. سوند: برای معاینه یا تراشیدن سطحی به کار می رود. در انواع یک طرفه یا دو طرفه ساخته می شود. وسایل دستی برش دهنده: بیل مانند و برای آماده سازی کف حفره دندانی قبل از ترمیم به کار می رود. معرفی تجهیزات دندانپزشکی و وسایل ترمیم: این ابزار معمولا دو وسیله هستند که برای شکل دادن به مواد، قالب گیری، کارو کردن و ایجاد کنتور به کار می روند. پروب پریودنتال: برای اندازه گیری عمق پاکت پرودنتال به کار برده می شود. اسپاتول: برای مخلوط کردن مواد و قالب گیری به کار می رود. فرزها: برای برداشتن پوسیدگی ها. تا به این مرحله متوجه شدیم که تجهیزات دندانپزشکی چیست اما گاها اسم تجهیزات دندانپزشکی به انگلیسی فراموش میشود. از این لینک برای یافتن ابزار مد نظر خود استفاده کنید.

A - Z اطلاعات تجهیزات دندانپزشکی

یکی دیگر از بهترین شرکت های تولید کنندهی یونیت دندانپزشکی شرکت پارس طب است. این شرکت همانند شرکت پارس دنتال طیف وسیعی از یونیت های مختلف را شامل میشود که میتواند نیاز شما را برای درمان برطرف کند. این شرکت ایرانی علاوه بر یونیت صندلی دندانپزشکی، ابزارآلات مختلف دیگری را نیز تولید خواهد کرد. هرچند که دنتوس به طور تخصصی در زمینه ی تولید ابزارالات دندانپزشکی فعالیت ندارد ولی تجربهی مشتریان نشان داده است که یونیت صندلی های این برند بسیار با کیفیت هستند. چندین شرکت خارجی هستند که محصولات آنها به قدری با کیفیت هستند که میتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند. این شرکت ها یا به طور تخصصی تجهیزات دندانپزشکی تولید میکنند یا در کنار این تجهیزات، لوازم مختلف پزشکی را به همراه دارند. در ادامه به لیستی از این تجهیزات اشاره خواهیم کرد. اگر به دنبال تهیه ی خرید تجهیزات دندانپزشکی هستید باید در مرحلهی اول قیمت محصولات را در نظر بگیرید. سپس تنوعی از تجهیزات را برای مطب دندانپزشکی در نظر داشته باشید تا امکانات مطب شما تکمیل شود. علاوه بر این موارد باید تعدادی از شرکت های ایرانی و خارجی که در این حوزه فعال هستند را در نظر داشته باشید تا بهترین وسیله را بتوانید انتخاب کنید. تجهیزات دندانپزشکی سنندجدر میان خدمات بهداشتی و درمانی داندانپزشکی همواره جایی بوده است که همه در طول عمر خود چند باری به آن مراجعه نموده اند. پزشکان حتما با توجه به دریافت هزینه های قابل توجه، ابزارهای به خصوصی نیز دارند. ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی همیشه از جمله تقاضاهای ارسال شده از طرف تولید کنندگان تجهیزات پزشکی است. تجهیزات دندانپزشکی از جمله اقلام و ابزارهای پزشکی است که لازم است کیفیت بالایی داشته باشد زیرا دندان عضوی بسیار مهم است. دندانهای ما در صورتی که با مشکل روبرو شوند لازم دارند تا از مواد مناسب و مفیدی استفاده نمود تا درست شوند. مزیت ثبت برند تجهیزات دندانپزشکی چیست؟ 1. ثبت موجب صدور سند مالکیت برای شما خواهد بود. 2. ثبت آغازگر حیات قانونی برند خواهد بود. 3. هرکس از برند شما بدون اجازه کپی کند به هر نحو که استفاده نماید می توانید مانع آن شوید. 4. می توانید اقامه دعوای مطالبه خسارت نمایید.
  • ابزارهای پریودنتال- اسکیلر ها
  • قدرت حرکت پشتی و قسمت پایی
  • ترمیم پوسیدگی و مشکلات دندانی
  • کلاس های شغلی
  • جنین و بافتشناسی فک و دهان
  • تجهیزات داخل صندلی از قبیل موتور و جک
  • سایر توضیحات
  • درد شدید و غیرقابل تحمل
بهداشت دهان و دندان امری ضروری است به طوری که عدم رعایت آن مشکلات جدی به وجود می آورد. مسواک زدن باید به صورت اصولی انجام بگیرد و همچنین باید به طور منظم به رعایت بهداشت دهان و دندان توجه کنید. امروزه علاوه بر مسواک زدن صحیح استفاده از نخ دندان نیز گزینه ای بسیار مهم است که خرده های مواد غذایی از بین دندان ها بیرون می آورد و مانع پوسیدگی دندان می شود. البته اگر شما با رعایت کامل بهداشت دهان و دندان باز هم از بوی بد دهان و یا سایر بیماری های دهان رنج می برید باید به یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید. عوارض فضا نگهدار دندان زیرا در برخی از مواقع بیماری ها و بوی بد دهان تنها به عدم رعایت بهداشت دهانی مربوط نمی شود. بلکه داشتن برخی بیماری ها به بروز چنین مشکلاتی منجر می شود که دندانپزشک به آسانی می تواند آن را شناسایی کرده و درمان مناسب را پیش بگیرد. حتی گاهی اوقات اگر مسواک زدن به طور صحیح صورت نگیرد نیز ممکن است مشکلات و بیماری هایی را منجر گردد.بهترین استراتژی برای بهداشت دهان و دندان آشکار شدحفظ بهداشت دهان و دندان، به این معنی است که میزان سلامتی دهان و دندان های خود را تشخیص دهیم و برای بهبود آن به دنبال راهکار باشیم. رعایت بهداشت یعنی مراقبت کامل از دندان ها از طریق استفاده درست از مسواک، نخ دندان، دهان شویه، انتخاب خمیردندان مناسب و انجام روش هایی برای جلوگیری از آسیب به بافت های دهان و پوسیدگی دندان. چرا حفظ بهداشت دهان و دندان اهمیت دارد؟ جالب است بدانید تاکید بر حفظ بهداشت دهان و دندان تنها برای سلامتی و زیبایی دندان ها نیست. رعایت این نکات تاثیر مستقیمی روی سلامت کل بدن دارد. از این میان بیشترین تاثیر روی سلامت مغز و قلب است. در این زمینه مطالعات و تحقیقات زیادی انجام شده است و پزشکان ارتباط معناداری بین بروز سکته مغزی با نوعی باکتری دهانی پیدا کردند. زیرا پوسیدگی و عفونتهای لثهای ممکن است از طریق خون، به قسمتهای دیگر بدن مانند قلب رسیده و باعث آسیبدیدگی سایر قسمتهای بدن شوند. بنابراین مراقبت صحیح از دندان باید از ابتدای زندگی آغاز شود چرا که این امر به غیر از سلامتی و زیبایی، لذت خوردن و آشامیدن و کیفیت کل زندگی را بالا می برد. {دندان و دندانپزشکی جدید|قیمت تجهیزات دندانپزشکی|دانستنی های دندانپزشکی برای کودکان|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {روش|روش} {بهبود|بهبود} خرید تجهیزات دندانپزشکی|{3|4|5|6|7|8|9|10|سه|چهار|پنج|شش|هفت|هشت|نه|ده} {چیز|مسائل} {شما دارید|می‌توانید داشته باشید|داشتید| شما ممکن است داشته باشید|شاید داشته باشید| خواهید داشت|دارید|دارید|در {معمول|متداول|گسترده} با خرید تجهیزات دندانپزشکی|{برترین|بالا|اول} 10 {اشتباهات|خطاها} در خرید تجهیزات دندانپزشکی {اینکه می‌توانید|اینکه می‌توانید|که می‌توانید|که قادر خواهید بود|که می‌توانید|که می‌توانید|می‌توانید|می‌توانید } Easlily {درست|مناسب|درست} {امروز|در حال صحبت|در حال حاضر|در حال حاضر|در این زمان|بلافاصله|در حال حاضر|در حال حاضر|در این لحظه}}این نوع از وسیله در دندانپزشکی بعد از قرار دادن ماده ترمیمی در محل مورد نظر استفاده می شود و شکل و سطح آن توسط این وسیله مشابه دندان طبیعی فرم داده می شود. از رایج ترین کارور ها مورد استفاده از نوع لوزی است. از دیگر ابزار های مخصوص ترمیم دندان در دندانپزشکی، برنشیر نام دارد. که برای صاف کردن، پالیش، شکل دهی و پرداخت آمالگام قبل از سخت شدن مورد استفاده قرار می گیرد. برنشیر نوع توپی بیشترین کاربرد را دارد. در هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی لازم است که دقت و توجه زیادی داشته باشید و با برند های معتبر و با کیفیت در این زمینه آشنا باشید. استفاده از تجهیزات بهتر و به روز تر باعث راحتی و سرعت بالا کار دندانپزشک می شود و نتیجه بهتری را دریافت خواهید کرد. برای خرید ابزار دندانپزشکی در ابتدا بهتر است که برای نصب و قرار دادن این تجهیزات هم برنامه ریزی داشته باشید و حتما به فضای کلینیک خود توجه لازم را داشته باشید. برای استفاده از ابزار های دندانپزشکی توجه داشته باشید که تمام کارکنان و دستیاران آموزش های لازم را دریافت کنند. پیشگیری از لق شدن دندان دائمی خرید از یک فروشگاه معتبر هم موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. برای خرید تجهیزات دندانپزشکی در تهران و به طور کلی برای خرید آنلاین پلتفرم آنلاین دنتی دنتال را معرفی می کنیم که در این وبسایت انواع تجهیزات و ابزار دندانپزشکی را می توانید خریداری کنید. در این سایت شما به راحتی می توانید انواع ابزار و مواد ترمیمی مهم در دندانپزشکی را در انواع برند های معروف مشاهده کنید. در واقع شما در ابتدا می توانید توضیحات و مشخصات محصولات را مشاهده کنید و با توجه به شرایط کلینیک خود خرید خود را انجام دهید. خرید آنلاین راحت و بی دغدغه را با دنتی دنتال تجربه کنید. 

تجهیزات لابراتواری دندانپزشکی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دندانپزشکان برای ارائه خدمات بهتر و راحتی مراجعان خود هنگام معالجه نیازمند تجهیزات دندانپزشکی بروز و کارا میباشند . اکنون با هم بررسی میکنیم که تجهیزات دندانپزشکی شامل چه چیز های میشود ؟ و میبایست در هنگام خرید تجهیزات دندانپزشکی به چه نکاتی توجه کنیم؟ در ادامه به معرفی چند وسیله و تجهیزات پرکاربرد دندانپزشکی میپردازیم. یونیت دندانپزشکی: اصلی ترین وسیله در هر دندانپزشکی صندلی بیمار یا یونیت می باشد. بسیاری از افراد به دلیل کمبود بودجه از یونیت دسته دوم استفاده میکنند که این امر به دلایلی بهداشتی توصیه نمیشود. در فروشگاه سالنِ ما یونیت های ارزان و با کیفیتی وجود دارند که نیازهای شمارا برآورده میکند. سالنِ ما با ارائه انواع یونیت و صندلی های دندانپزشکی با کیفیت با هر بودجه ای که شما مد نظر دارید به کمکتان آمده تا خریدی مطمئن و ارزان قیمت را تجربه کنید. سالنِ ما به کمک شما آمده تا با قیمت پایین وکیفیت بالا بهترین خرید را تجربه کنید.
  • Cell Therapy & Regenerative Medicine
  • تصویر برند
  • قابل حمل بودن
  • بازو و پایه (Arm)
  • پوار آب و هوا
  • جک های پیچی (Screw lift)
حفظ بهداشت دهان و دندان نقش بسیار مهمی در سلامت جسم دارند. حفظ بهداشت دهان و دندان و لثه ها، ضروری است؛ چون بدون مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم، دندان ها ممکن است دچار فساد و لثه ها دچار بیماری شوند. شست و شوی دندان ها، علاوه بر افزودن بر زیبایی و سلامت دندان و در نتیجه نحوه بهتر تکلم، برای سلامت دهان و بدن نیز ضروری است. امروزه توجه به بهداشت دندان ها در بسیاری از کشورهای جهان، سبب کاهش شیوع فساد دندان نسبت به چند دهه قبل شده است؛ از این رو لازم است به موضوع بهداشت دهان و دندان توجه بیشتری مبذول شود. یکی از مشکلاتی که معمولا به دلیل اهمال و غفلت در بهداشت دهان و دندان ایجاد می شود، دندان درد و فساد دندان است. ممکن است درد شدیدی که به دنبال غذا خوردن یا آشامیدن نوشیدنی های داغ، سرد یا شیرین شروع می شود، علامت اولیه فساد دندان باشد. دندان های شکسته، لثه های پس رفته یا بیماری پیشرفته لثه نیز ممکن است منجر به دندان درد شود. تجهیزات دندانپزشکی وظایف مهمی را در مطب و کلینیک ایفا میکند و بدون آنها، دندانپزشکان، پرستاران دندانپزشکی و سایر متخصصان دندانپزشکی قادر به انجام وظایف کاری خود نخواهند بود. تجهیزات دندانپزشکی نشاندهنده یک سرمایهگذاری مالی قابل توجه را در برمیگیرد و اگر مشکلی پیش بیاید تعمیرات یا جایگزینی این لوازم، میتواند هزینهبر باشد. قورت دادن سنگ لوزه بسیاری از تجهیزات دندانپزشکی از قسمتهای کوچک تشکیل شدهاند که کارهای داخلی پیچیده و حساسی را انجام میدهند و می توانند در اثر افزایش طول عمر وسیله و استفاده مداوم آسیب ببینند. تجهیزات معیوب، خطر بالقوهای را برای بیمار و کاربر به همراه دارد؛ به همین دلیل، اگر به دستورالعملهای سازنده دستگاه توجه نکنید،ناخواسته بیماران را در معرض خطر قرار میدهید. برای به حداقل رسیدن خطر خرابی تجهیزات دندانپزشکی ، باید بررسی کلیه تجهیزات، سن و آخرین تاریخ سرویس هر قطعه انجام شود. از سال 1998، این قانون تصویب شد که همه دستگاههای پزشکی باید علامت “CE” را داشته باشند تا نشان دهد محصول در بالاترین کیفیت ساخته شده است و طبق استانداردهای ایمنی و بهداشتی تولید شده است.
۰ ۰

بررسی پر کردن دندان با سرامیک و فضا نگهدارنده دندان شیری

اکثر یونیتهای دندانپزشکی فاقد جداکننده آمالگام هستند. این امر باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی میشود و به تدریج مسیر فاضلاب را مسدود میکند. پس از انجام کار بیمار، لازم است یک یا دو لیوان آب در مسیر لوله مکش به فاضلاب مکیده شود تا کاملا تمیزی صورت گیرد. این واحد وظیفه تقسیم، قطع، اتصال و انتقال آب و هوا به ابزارهای دندانپزشکی را بر عهده دارد. جالب است بدانید بلوک کنترل یکی از مهمترین اجزای یونیت تبلت میباشد و کاملاً بادی است. پر کردن دندان با سرامیک اکثر واحدها با فشار دادن پدال شیر پنوماتیک آب را مسدود میکنند. هنگامی که ابزار از موقعیت اصلی خود خارج میشود، سوئیچ ابری هوا را در پشت دیافراگم بلوک کنترل آزاد میکند؛ در نتیجه دستگاه راه اندازی میشود. لازم به ذکر است که برخی واحدها فاقد کنترل بلوک و برخی دیگر از شیر برقی، میکرو سوئیچ و پرشر سوئیچ استفاده میکنند. صندلی یکی از مهمترین اجزای یونیتی است که بیمار روی آن استراحت میکند. این صندلی باید طوری طراحی شود که وزن بیمار را در حین انتقال یا جابجایی تحمل کند. هر صندلی دارای دو موتور است که یکی از آنها برای نشستن و بالا و پایین رفتن و موتور دیگر برای حرکت عقب استفاده میشود. خود صندلی از قطعات مختلفی مانند شاسی، پشتی، تشک و زیر سر تهیه میشود. پنوماتیکها وسایلی هستند که با اعمال فشار آب یا هوا مسیر بین ورودی و خروجی را باز میکنند. یونیت دندانپزشکی یکی از تجهیزات ضروری دندانپزشکی برای راهاندازی مطب میباشد که در اولویت لیست خرید قرار دارد. دلیل این اهمیت آن است که هر بیمار باید روی یونیت بخوابد تا توسط پزشک معاینه و سپس درمان شود. در نتیجه آسایش و راحتی بیمار در طول درمان بسیار مهم است. از طرفی باید قیمت آن را نیز برای خرید در نظر گرفت. در همین راستا کادنت میتواند یاری رسان شما در این زمینه باشد.

اگر درمان خاصی هست که می خواهید راجع به آن با دندانپزشک خود گفتگو کنید، جلسه مشاوره فرصت مناسبی برای انجام این کار است. فرایند توصیه شده چه مزیای و چه خطراتی دارد؟ فرایندها به طور تقریبی چقدر هزینه در بر خواهند داشت؟ انجام این فرایندها چقدر زمان می برد؟ برای انجام این فرایندها چند مرتبه و طی چه بازه زمانی باید مراجعه کنید؟ آیا دندانپزشک قادر است از نتایج درمان، تصویری شبیه سازی شده به شما نشان دهد؟ آیا فرایندها یا درمان های اضافی یا جایگزینی وجود دارند که توصیه شوند؟ آیا برای انجام فرایند نیاز است از بی حس کننده ها یا آرام بخش ها استفاده شود؟ مهم است اطمینان حاصل کنید که با دندانپزشک خود، کارکنان مطب، و محیط کار آنها راحت هستید تا مطمئن شوید که تجربه خوبی خواهید داشت. اکثر دندانپزشکان تمام تلاش خود را می کنند تا بیماران آنها تا حد امکان احساس راحتی داشته باشند و بهترین خدمات زیبایی دندانپزشکی را ارائه می دهند.

رادیوگرافی بایت وینگ یکی از انواع رادیولوژیهای دندان است و به دندانپزشک امکان بررسی همزمان تاج و استخوان بین دندانی را در یک یا چند دندان مجاور هم فراهم میکند. روشی که جهت اخذ تصویر بایت وینگ استفاده میشود با استفاده از ابزارهای مخصوص و دقیق جهت این کار یا روش استفاده از نگهدارنده کاغذی است، که این روش نیز به صورت روش موازی انجام میشود. در بسیاری از موارد، فواصل بسیار کمی بین دندانها وجود دارد و حتی در برخی بیماران این فواصل به صورتی است که روی هم افتادگی دندانی نیز وجود دارد. در این شرایط امکان تشخیص پوسیدگی با معاینه تنها توسط دندانپزشک کافی نیست و جهت تشخیص بهتر پوسیدگیهای غیرقابلدیدن بین دندانی از گرافی بایت وینگ استفاده میشود. دقت این رادیوگرافی بسیار بالاست و با توجه به اینکه استخوان بین دندانی را نیز تصویر میکند بسیاری از متخصصین لثه از این روش جهت تعیین میزان پیشرفت بیماریهای لثه و دندان نیز استفاده میکنند.

شما حداکثر 4 ساعت برای تکمیل آزمون وقت دارید (مگر اینکه زمان اضافی توسط NDAEB به شما داده شود تا درخواست خاصی را تأیید کنید). این آزمون از 200 سؤال چندگزینهای تشکیلشده و به زبانهای انگلیسی و فرانسوی در دسترس است. پس از فارغالتحصیلی از دورههای دستیار دندانپزشکی مجاز (CDA)، دانشجو باید برای شرکت در آزمون ملی دستیار دندانپزشکی (NDAEB) درخواست دهد. یکی از بزرگترین سوالات شما هنگام مهاجرت به کانادا بهعنوان یک دستیار دندانپزشک این است که “آیا من میتوانم بهعنوان دستیار دندانپزشک در کانادا کار پیدا کنم؟ ” پاسخ ساده است بله شما میتوانید! در اینجا پاسخ برخی از سؤالات متداول شما در مورد مشاغل موجود در کانادا برای دستیاران دندانپزشک آورده شده است. میزان تقاضا برای دستیاران دندانپزشکی زیاد است و نرخ بیکاری در این بخش در کانادا بسیار پایین است. تقریباً 77٪ از دستیاران دندانپزشک در کانادا بهصورت تماموقت کار میکنند. متوسط درآمد سالانه دستیاران دندانپزشکی از اکتبر 2018 حدود 44،720 دلار است.

آیا کشیدن دندان با جراحی درد دارد؟ از آنجایی که این نوع کشیدن، نسبت به روش معمول یک درمان تهاجمیتر است، اغلب تحت بیحسی و سدیشن و یا حتی بیهوشی عمومی انجام می شود. بنابراین شما در طول عمل دردی احساس نخواهید کرد. هرچند که پس از بی اثر شدن بیهوشی یا بیحسی احتمالا به صورت خفیف دردی تجربه می کنید که با مصرف داروهای مسکن التیام خواهد یافت. چه دندانپزشکی جراحی خارج کردن دندان را انجام میدهد؟ این عمل توسط یک جراح دهان و دندان انجام میشود. با این حال، برخی از دندانپزشکان عمومی نیز صلاحیت انجام آن را دارند. دکتر ساسان ترابیان فارغ التحصیل دندانپزشکی در سال ۱۳۸۱ از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند. ایشان یکی از باتجربه ترین دندانپزشکان عمومی در کلینیک دندانپزشکی سیمادنت هستند. دکتر غارتی متخصص و جراح بیماری های لثه در کلینیک تخصصی سیمادنت هستند. ایشان بورد تخصصی پریودنتولوژی خود را در سال ۱۳۹۰ اخذ کردند. فضا نگهدارنده دندان شیری آن دسته از بیماران و مراجعان گرامی که برای مشکلات مربوط به لثه، جراحی دهان و دندان و کاشت ایمپلنت به سیمادنت مراجعه می کنند توسط ایشان ویزیت می شوند.

پزشکان و دندانپزشکان باید در کشور مورد نظر مدارک خود را معادلسازی کرده و یا مجوز کاری آن کشور را دریافت کنند. بسیاری از کشورها محدودیت سنی دارند، بنابراین برای انتخاب کشور مورد نظر این فاکتور را نیز در نظر بگیرید. متقاضیان متاهل امکان ورود همراهان با خود را نیز باید مد نظر داشته باشند. برخی کشورها اجاره ورود فرزند و همسر سرپرست را نمی دهند که این مسئله از جذابیت کشور مورد نظر می کاهد. ادامه تحصیل و گرفتن تخصص نیز مورد مهمی که در برخی کشورها مانند استرالیا شانس پذیرش اتباع خارجی در دوره تخصص دندانپزشکی پایین تر است. البته در برخی کشورها هم تعداد پذیرش دانشجویان بومی و بین المللی یکسان است. در هیمن بخش از مقاله از شما دعوت می کنیم در بررسی اقامت تمکن مالی اسپانیا نیز همراه ما باشید. یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی کشور آلمان و اتریش هستند. اگر در این در این رشته تحصیل کرده اید و تمایل به کار در آلمان یا اتریش را دارید، ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را برای معادل سازی به سازمانهای مربوطه ارسال کنید.

  • آقای دکتر حسین مهراد
  • دندان های لکه دار مادرزادی (hypocalcification)
  • ایمپلنت فوری با لیزر و دیجیتال
  • لیفت لثه با لیزر

درمان با لیزر دندانپزشکی به طور کلی کوتاهتر از دندانپزشکی سنتی است. دندانهای طبیعی برای زمان بیشتری نگه داشته شده و مواد دندان سالم محافظت میشوند. برای کودکان و بیماران مضطرب بسیار مناسب است. بهترین مراقبت پیشگیرانه را فراهم میکند. چه درمانی را میتوان با استفاده از لیزر دندانپزشکی انجام داد؟ لیزرهای دندانپزشکی کم توان را میتوان برای شناسایی زود هنگام پوسیدگی مورد استفاده قرار داد. استفاده از لیزر یک روش قابل اعتماد و غیر تهاجمی است که با کمک آن میتوان برای کنترل آلودگیهای باکتریایی و اندازه گیری پوسیدگی داخل دندان را نگاه کرد. این روش در شناسایی پوسیدگیها در مرحلهی اولیه که دندانها بیشترین آسیب پذیری را دارند بسیار موثر است. لیزرهای دندانپزشکی ممکن است نیاز به بیحسی موضعی و متههای دندانپزشکی را از بین ببرند. لیزرهای مورد استفاده در روشهای پر کردن دندان قادر به کشتن باکتریهای موجود در پوسیدگی هستند. لیزرها در دندانپزشکی میتوانند شکل بافت لثه و استخوان را تغییر دهند تا ساختار دندان سالمتر را آشکار کنند.

از فعالیت یا ورزش زیاد خودداری شود. از خوردن غذاهای داغ،نوشیدنیها وغذاهای سخت خودداری شود. 4 از نشستن در اتاق خیلی گرم خودداری شود. از قراردادن زبان یا انگشتان درون ساکت خودداری شود. اگر احتمالاً خونریزی صورت گرفت باید یک دستمال کاغذی تمیز وخشک را گرد کرده وروی ساکت قرار داده وآنرا به مدت دقیقه محکم گاز گرفت ودر صورت درد ویا ایجاد مشکل به مطب مراجعه شود. درد شدید حاصل از یک ساکت دندان به عنوان حفره خشک شناخته می شود در این وضعیت به دلیل التهاب موضعی دیواره ساکت درد شدیدی وجود داشته که معمولاً تا روزپس از کشیدن دندان ایجاد می شود. رادیو گرافی تصویری دوبعدی ازجسم سه بعدی است برای انجام رادیو گرافی از اشعه ایکس که اشعه ای بی وزن ونامرئی است استفاده می شود. دندانساز کیست ؟ بچه ها در مقابل اشعه نسبت به بزرگسالان حساسترند ضایعات ناشی از اشعه به اثرات زودرس ودیررس تقسیم می شوند. 1. سلولهای مولد گلبولهای قرمز وسفید خون که در مراکز خون ساز قرار دارند .

۰ ۰

معرفی برچسب کمد لباس در مجله منزل و دکوراسیون

مدل دکوراسیون و تاثیر آن در حال و هوای منزل موضوع تازهای نیست. انتخاب سبک و روشی که منزل خود را بر اساس آن دکور میکنیم، همچنین در خرید وسایل و شیوه چیدمان آنها موثر است. با وجود تنوع در سبکهای مختلف و سلیقههای گوناگون، بسیاری ترجیح میدهند در این کار از افراد حرفهای کمک بگیرند که در این زمینه مهارت دارند. اما برخی نیز مایلند با سلیقه و اطلاعات شخصی این کار را انجام دهند. انتخاب این مدل و اجرای آن و تاثیری که در چیدمان منزل دارد موضوعی است که در این مطلب به آن میپردازیم. با ما همراه شوید و اطلاعاتی در این زمینه دریافت کنید. آیا تشک پارمیس برای همه سنین مناسب است؟ انتخاب مدل دکوراسیون چه تاثیری در چیدمان منزل دارد؟ برچسب کمد لباس چیدمان و نظم و فرم دادن به منزل، از جمله مواردی است که از زمانهای دور بین مردم متداول بوده است. از چیدن جهیزیه عروس و لوازم منزل زوج جوان تا سر و سامان دادن و چیدن وسایل با شکل تازه پس از خانه تکانی، همه نمونههایی از دکوراسیون و چیدمان هستند.

  • انواع سبک طراحی داخلی
  • استفاده از پرده های زخیم، مخملی و طرح دار
  • پیک = یک جرعه یا استکان نوشیدنی الکلی
  • پلانهای بسیار باز و با کمترین دیوارها و جداسازی
  • طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا سبک مدرن

براساس علم روانشناسی رنگهای اتاق، طیفهای مختلف رنگ آبی به خاطر ایجاد احساس آرامش و خونسردی در شما کیفیت خواب شما را به بالاترین درجه ممکن و کابوسهاس شبانه را به پایینترین میزان ممکن میرسانند. طبق آمار میانگین ساعات خواب در یک اتاق آبی رنگ، ۷ ساعت و ۵۲ دقیقه است. زرد یک رنگ گرم و آرام بخش و از جمله بهترین انتخابها برای ایده رنگ اتاق خواب است. به نظر میرسد کسانی که در اتاق خوابهایی به رنگ زرد میخوابند سریعتر به خواب میروند و به طور میانگین ۷ ساعت و چهل دقیقه میخوابند. ترکیب رنگ اتاق خواب زرد آبی، زرد و سبز برای اتاق خواب یک انتخاب ترکیبی ایدهآل است. علاوه بر این رنگ استخوانی هم برای اتاق خواب انتخاب خوبی است. طیفهای مختلف رنگ سبز برای اتاق خواب کیفیت و کمیت خواب را بهبود میبخشند. سبز زیتونی و سبز چمنی بهترین گزینهها از میان تناژهای مختلف رنگ سبز برای اتاق خواب هستند به خصوص برای آنهایی که سبز را به آبی ترجیح میدهند.

سبک دکوراسیون ایرانی بیشتر به سمت سبک سنتی متمایل است و همین آن را از سبکهای داخلی دیگر بسیار متمایز میکند. مشخصهی اصلی دکوراسیون ایرانی ترکیب هماهنگ سادگی و زیبایی در آن است و این سبک در بین سایر ملتها دقیقا با همین خصیصه شناخته میشود. اگر دکوراسیون ایرانی را با سایر سبکهای مطرح دنیا مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که اتاقهای نشیمن ایرانی عموما خیلی کم با رنگهای پرجنبوجوش ظاهر میشوند و بیشتر به الگوهای کلاسیک در شکلهای پارچه مبلی یا فرش توجه میشود. عنصر اصلی در خانههای ایرانی فرش و قالیهای دستبافت است که نمادی از هنر و فرهنگ ایرانی میباشد. شاید بنظرتان این سبک بیشتر به گذشته و خانههای سنتی مربوط است و جایگاهی در زندگی مدرن امروزی و خانههای معاصر ندارد. با اینکه امروزه بیشتر خانوادهها به خصوص جوانها در طراحی داخلی از دکوراسیون اصیل ایرانی فاصله گرفتهاند و بیشتر به سبکهای فرنگی متمایل گشتهاند. اما با همهی این اوصاف، هنوز هم میشود با انتخاب رنگ و طرحهای متفاوت، ترکببی از اصالت و مدرنیته را به فضای زندگیمان اضافه کنیم و نگذاریم که خانههایی با سبک اصیل ایرانی به نوستالژی تبدیل شوند.

تابلو را بهتر است روی دیوار پشت کاناپه قرار دهید البته توجه کنید که ابعاد تابلو از ابعاد کاناپه بیشتر نباشد. با قرار دادن هالوژن یا لامپ های متنوع دیواری بالای سر تابلو می توانید زیبایی بصری آن را به رخ بیننده بکشید. اگر چند تابلو دارید همه را روی یک دیوار به شکل منسجم و متعادل قرار دهید. استفاده از چند تابلوی هم اندازه، یا با سایزهای متفاوت در کنار به ذوق و سلیقه هنری خودتان هم بستگی دارد. همانطور که پیش از این نیز گفتیم در دکوراسیون مدرن شلوغی جایی ندارد. لازم نیست حتما هر گوشه از منزل یک گلدان یا مجسمه خودنمایی کند! کلیشه های قدیمی را فراموش کنید. وجود یک یا چند مجسمه یا گلدان دکوری به سبک مدرن کافی است. طرح های هندسی حسابی جای خود را در دکوراسیون سبک جدید باز کرده اند. می توانید از انواع شلف های طرح هندسی متفاوت استفاده کرده اشیای تزیینی خود را در آن بچینید.

استایل ۸۰ سال پیش دیگر مد نیست. با اینهمه بعضی از سبکها همیشه طرفدار دارند و روی مد بهحساب میآیند. بعد از خواندن این مطلب از «درجه» شما هم میتوانید سبک مشخصی برای خانهتان انتخاب کنید و بر همان اساس وسیله بخرید و خانه را تزیین کنید. اول چند سوال را گوشه ذهنتان بگذارید و بعد شروع به خواندن کنید. دوست دارید اطراف شما خلوت باشد؟ وسایل زیاد شما را کلافه میکند؟ از اینکه خردهریز زیادی در دکور خانه ببینید، سر ذوق میآیید؟ مجله منزل و دکوراسیون حس و حال خانه سنتی به شما آرامش میدهد؟ فکر میکنید جای رنگهای تند در اتاق نشیمن و اتاق خواب نیست یا رنگها شاد حالتان را خوب میکنند؟ اگر جواب حدودی این سوالها را میدانید، تا چند دقیقه دیگر سبک خانه محبوبتان را پیدا میکنید. کدام سبک دکوراسیون خانه مناسب شماست؟ بهترین راه انتخاب استایل دکوراسیون خانه این است که سلیقهتان را درنظر بگیرید. خانه قرار است درمورد شما چه بگوید؟

اگر دکوراسیون روستیک را پیش رو گرفتهاید، چنین پنجرهای در طراحی آن به شما بسیار کمک میکند. در فصل زمستان به دلیل سردشدن هوا معمولا پنجرهها همیشه بسته باقی میمانند. در حالی که یکی از راههای شروع روز جدید با انرژی و سرحال نیاز به استشمام هوای تازه دارد. به همین دلیل حتی در فصل زمستان هم حتی اگر شده به مدت کوتاه، شبها قبل از خواب و صبحها بعد از بیدار شدن پنجرهها را باز کرده و هوای تازه را وارد اتاق کنید. باور کنید که این روش خواب شبانه شما و انرژی صبحگاهی تان را تحت تاثیر مثبت قرار خواهد داد. فراموش نکنید که ملحفه و روتختی که از آن استفادهمیکنید تنها برای زیبایی نیست، بلکه هم راحتی و هم سلامت شما را تحت تاثیر قرار میدهند. به جای پارچههای مصنوعی و صنعتی، از ملحفه، روتختی و روبالشیهایی استفاده کنید که با پارچههای طبیعی تولید شده باشند. مطمئن باشید که هم خوابی راحت تر را تجربه کرده و هم روز جدید را با انرژی بیشتری آغاز خواهیدکرد.

هیچ خانهای با دیوارهای خالی و سفید آن چنان که باید، زیبایی نخواهد داشت. یکی از جذابترین راهکارها برای روح بخشیدن به دیوارهای خالی، انتخاب تابلو برای منزل است. تابلوها انواع و سبکهای متفاوتی دارند که باید با توجه به سبک دکوراسیون خانه و در نظر گرفتن فضایی که قصد قرار دادن آن را دارید، انتخاب شوند. در این مقاله از مجله کوروش میتوانید با انواع سبک تابلو برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک آشنا شوید. در سرویس سبک زندگی همراه ما باشید. یکی از رایجترین سبکهای تابلو که احتمالاً در زمان انتخاب تابلو برای منزل با آن مواجه میشوید، تابلوهایی با طرحها و اشکال هندسی هستند. این تابلوها معمولاً بسیار ساده هستند و زمانی که با دکوراسیون مدرن تلفیق میشوند، جذابیت فوق العادهای به فضا میبخشند. یکی دیگر از انواع تابلو برای دکوراسیون مدرن تابلوهایی با طرحهای انتزاعی هستند. این تابلوها معمولاً شکل و طرح خاصی ندارند و مجموعهای از رنگها و بافتهای مختلف در کنار هم هستند که در عین مشخص نبودن طرحی مشخص، زیبایی شگفت انگیزی دارند.

انتخاب میز و صندلی مناسب می تواند سلامتی کمر و سایر قسمت های بدن آن ها را تضمین کند. رنگ محیط: همان طور که می دانید انتخاب رنگ برای هر محیطی، اهمیت فراوانی دارد. برای انتخاب رنگ می تواند کمی در اینترنت مطالعه کنید تا ببینید کدام رنگ برای افزایش بازدهی و کاهش خستگی افراد مناسب تر است. معمولا برای فضاهای اداری از رنگ های سفید،طوسی روشن، استخوانی و رنگ های مشابه آن ها استفاده می شود. در ارتباط با طراحی داخلی اداری بیشتر بخوانید. یکی دیگر از شاخه های پر کاربرد طراحی داخلی، شاخهی تجاری آن است که علاوه بر جذابیت ها، سختی های زیادی دارد. در این شاخه، طراح داخلی می بایست در انتخاب رنگ ها، بافت ها، الگو ها و اجزای تشکیل دهندهی یک فضای تجاری دقت زیادی به خرج دهد. دکوراسیون اتاق مستر در طراحی داخلی، افراد باید طوری تصمیم گیری کنند که فضای تجاری مورد توجه مشتریان مختلف قرار بگیرد. یکی از سختی های طراحی داخلی تجاری همین است که باید سلیقهی افراد مختلف را در نظر بگیرید و با توجه به آن طرحی را ارائه دهید که همه را راضی نگه دارد.

۰ ۰