خرید تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید تجهیزات دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی دست دوم

تحول تکنولوژی دیجیتال و استفاده از کامپیوتر در طراحی و ساخت (CAD/CAM) فرصت های بی نظیری در اختیار دندانپزشکان قرار داده است تا فرآیند درمان بیمار دقیقتر و کوتاهتر انجام گیرد. دندانپزشکی دیجیتال فرآیندی است که در آن با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری، شرایط استخوان، لثه، موقعیت عصب ها و سایر اجزای فک به صورت کاملا مشخص شبیه سازی می شود. با داشتن این اطلاعات می توان فرآیند درمان بیمار را درون کامپیوتر طراحی کرد تا به حالت بهینه درمان دست یافت. خرید تجهیزات دندانپزشکی بدین ترتیب فرآیند درمان طبق روندی از قبل تست شده و با بالاترین دقت طراحی و در اختیار دندانپزشکان قرار داده می شود. از طرفی دیگر ساخت پروتزهای دندانی و تجهیزات جانبی نیز با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می گیرد و طراحی ها مستقیما به ماشین آلات ارسال می شوند تا فرآیند تولید نیز به صورت اتوماسیون انجام پذیرد. در تصویر زیر شماتیک کلی فرآیند دندانپزشکی با کمک تکنولوژی دیجیتال آورده شده است که هریک از مراحل در ادامه توضیح داده خواهد شد.

همانقدر که برای شما انتخاب رنگ و تطابق آن مخصوصا در موارد تک دندانی سخت و پیچیده است برای لابراتوار به علت عدم حضور بیمار پیچیدهتر نیز خواهد بود. بنابراین برای یک کار مطلوب، دندانپزشک، بیمار و لابراتوار باید با حوصله رفتار کنند. لابراتوار خود را زود رها نکنید. امروزه به علت گسترده بودن کارهای لابراتواری، هر مرحله از کار لابراتوار توسط فرد متفاوتی انجام میشود؛ به همین دلیل پیدا کردن خطای کار و تشخیص اینکه اشتباه توسط کدام عامل انجام شده سخت است. سعی کنید اگر با یک لابراتوار بزرگ کار میکنید حتما کارهای اصلی خود را فقط با یک فرد مشخص هماهنگ کنید. این درست است که همیشه کار گرانتر کیفیت بهتری ندارد اما انتظار نداشته باشید که وقتی دنبال کار بیش از حد ارزان با قیمت غیر معمول میگردید کار بینقص تحویل بگیرید. ضرب المثل قدیمی را به یاد بیاورید که میگوید هر چقدر پول بدهید همان قدر آش میخورید.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی های ما افتخار دارند جزء بهترین کلینیک تخصصی ایمپلنت درغرب تهران و بهترین کلینیک تخصصی ایمپلنت درشمال تهران باشد. ما سعی کرده ایم همواره برای کسب رضایت شما عزیزان بهترین خدمات برای کاشت دندان با هزینه های بسیار معقول در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. زمانی که از بهترین مراکز برای کاشت دندان استفاده می کنید از نتایج به دست آمده می توانید اطمینان کامل داشته باشید. البته تیم مجرب و متخصص در این زمینه همچنین توانایی آن را دارند که به طور قابل ملاحظه ای عوارض ایمپلنت را از بین ببرند. با بهره مندی از بهترین کلینیک ایمپلنت دوره ی درمان به سهولت پیموده می شود. درد ایمپلنت چه قدر است؟ در هنگام جراحی برای کاشت دندان در صورت مجرب بودن متخصص خود درد بسیارجزئی را احساس خواهید کرد. در پاسخ به سوال اینکه آیا ایمپلنت درد دارد؟ اگر بگوییم هیچ دردی ندارد، دروغ است ولی درد کاشت دندان به قدری نیست که غیر قابل تحمل باشد.

کیفیت و حجم استخوان در این مرحله به دقت بررسی میشود تا مشخص شود ایمپلنت از پشتیبانی کافی برخوردار خواهد بود یا خیر. ۲. برنامه ریزی و نوبت دهی : سپس برنامه ریزی درمانی صورت میگیرد و نوبت جراحی برایتان تعیین میشود. ۳. بی حسی یا بی هوشی : پیش از شروع کار، تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی قرار میگیرید. گاهی همراه با بی حسی، نیاز به آرام بخش نیز وجود دارد. ۴. خارج کردن دندان قبلی : اگر هنوز دندان آسیب دیده کشیده نشده باشد، ابتدا دندان با دقت و ملایمت کشیده میشود تا آسیبی به استخوان و بافتهای نرم نرسد. معمولا در این مرحله پیوند استخوان فک انجام میشود و مواد پیوندی استخوان در داخل استخوان حفره خالی دندان قرار میگیرند. در این صورت دندانپزشک دو تا شش ماه صبر میکند تا استخوان التیام کامل پیدا کند و آماده جراحی شود. ۵. سوراخ کردن استخوان : در صورتی که نیازی به تقویت استخوان نباشد، مرحله بعدی پس از کشیدن دندان، سوراخ کردن استخوان است.

این سیستم ها معمولاً با نام رادیوگرافی دیجیتال مستقیم (DDR) شناخته میشوند. جدول زمانی پیدایش این سیستم ها را میتوانید در شکل زیر مشاهده کنید. بطورکلی رادیوگرافی دیجیتال را میتوان به دو دسته CR و DR تقسیم نمود. سیستم CR از پلیت های فسفری ذخیره سازی تصویر همراه با یک پروسه بازخوانی جداگانه استفاده میکنند. سیستم DR یک روش تبدیل اشعه ایکس به بارهای الکتریکی با استفاده از یک پروسه بازخوانی مستقیم است. سیستمهای DR خود میتوانند بسته به نوع تبدیل اشعه ایکس به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم شوند. این مزیت در طی بیشتر درمان ها و به طور ویژه در طی روند گذاشتن ایمپلنت، درمان ریشه و همچنین آموزش بیمار بسیار مطلوب می باشد. ذخیره آسان و پخش الکتریکی عکس های دیجیتال اجازه ارتباط بهتر با دیگر دندانپزشکان را می دهد تا به راحتی بتوانند مقایسه و بررسی بعدی را انجام دهند. نگهداری محلول های ظهور و ثبوت فیلم وحفظ شرایط تاریکخانه ، تعیین می کند که چرا تصاویر رادیوگرافی با فیلم می تواند حذف و تبدیل به رادیوگرافی دیجیتال شوند.

پشتی صندلی (Backrest): پشتی صندلی دندانپزشکی از جنس معمولاً فایبرگلاس و به صورت یکپارچه میباشد. پشتی صندلی توسط یک موتور که به موتور تغییر زاویه پشتی معروف است جابجا میشود. روی پشتی از پارچه های قابل شستشو و غیرقابل اشتعال استفاده شده و همچنین سطح خارجی آن دارای انحناء و خطوط مشخصی است که از نظر ارگونومی با فیزیک بدن کاملاً متناسب و مساعد میباشد. تجهیزات دندانپزشکی دست دوم تشک صندلی (Seat): معمولاً جنس روکش تشک و پشتی از چرم مخصوص است و همچنین تشک صندلی را برای دسترسی به قسمت داخلی صندلی میتوان از آن جدا نمود. زیر سری (Headrest): در طراحی زیر سری تلاش میشود تا در حین کار لرزش آن حداقل باشد. زیر سری های دندانپزشکی دارای 3 درجه آزادی: تغییر ارتفاع، تغییر زاویه زیرسری و تغییر زاویه زیر گردن میباشند. زیر دستی (Armrest): زیر دستی صندلی دندانپزشکی نیز در قسمت چپ دستگاه نصب میگردد تا بیمار بتواند از قسمت راست به راحتی در روی صندلی قرار گیرد. معمولاً با انجام یک سری تنظیمات میتوان دامنه حرکات صندلی را تعیین نمود.

در کلینیک زیبایی ایمپلنتیا از محصولاتی استاندارد و تأیید شده برای شما عزیزان استفاده میشود. ترسیم طرح درمان یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند هزینه ایمپلنت دندان شما را تحت تاثیر قرار دهد. هزینه کاشت دندان بر اساس هر واحد کاشته شده انجام می شود. بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که هر چه تعداد واحد های کاشته شده ، بیشتر باشد ، هزینه کاشت دندان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. آیا کاشت دندان با ایمپلنت، ارزش هزینه کردن دارد؟ خوشبختانه ، این پروسه ، نتیجه ای را به دست می دهد که از استاندارهای دقیقاً مشابه با دندان طبیعی از نظر عملکرد و شکل ظاهری برخوردار می باشد. کاشتن دندان به علت داشتن پایه ، که نقش ریشه دندان را ایفا می کند ، دندان ثابتی را به دست می دهد که دقیقاً شبیه به دندان طبیعی عمل می کند. شکل ظاهری دندان کاشته شده نیز به گونه ای است که اصلاً نمی توان متوجه مصنوعی بودن آن شد. پس از این پروسه و تجربه کردن مزایای آن ، به این نتیجه می رسیم که کاشت دندان نه تنها ارزش این هزینه را داشته بلکه در دراز مدت ، مقرون به صرفه نیز به شمار می آید. در این افراد بعد از گرفتن عکس های مورد نیاز ، متناسب با شرایط ، طرح درمان برای خلق بهترین نتیجه ، ترسیم می شود. مزیت ایمپلنت دندان درمقایسه با سایر روش ها برای جبران دندان های از دست رفته ، ماندگاری دراز مدت آنها می باشد. بیمار در جلسه مشاوره با دندانپزشک ، بعد از کسب اطلاعات لازم در خصوص مزایای فرایند درمان ، اطلاعات مورد نیاز درباره هزینه را نیز دریافت می نماید.

اگر این سوال شما هم هست و قصد خرید یونیت دندانپزشکی دارید حتما این مطلب را مطالعه نمایید. یونیت دندانپزشکی قلب مطب شماست و علاوه بر اینکه میز کار شما نیز هست، اولین چیزی ست که پس از ورود، مورد توجه بیمار قرار میگیرد. در این مقاله سعی شده تا یک راهنمای جامع برای یک خرید راحت و آگاهانه در اختیار جامعه محترم دندانپزشکی قرار گیرد. اولین و در اکثر موارد مهمترین معیار در انتخاب، قیمت محسوب میشود. برای یک خرید راحت و آگاهانه حتما باید از قبل در مورد بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید تصمیم گیری کنید. ایمنی بیمار و پزشک هنگام کار با یونیت از لحاظ الکتریکی بسیار حائز اهمیت است. ولتاژ برق قسمت هایی که با بیمار و پزشک در ارتباط هستند نباید بیشتر از ۲۴ ولت باشد و دستگاه باید حتما سیستم ارت(زمین) داشته باشد. خوشبختانه این استاندارد در یونیت های موجود در ایران رعایت میشود.

به جای پرحرفی، سوالات کوتاه و هدفمند بپرسید. مختصر و مفید مزایای محصول خود را برای مشتری توضیح دهید. مزایای گفته شده باید طبق نیازهای مخاطب شما باشد. با داشتن اطلاعات کامل در رابطه با محصول و یا خدمات خود، به پرسش­های مخاطبان خود به صورت کامل و جامع جواب دهید. لازم نیست زیاد سنگین و ادبی صحبت کنید! درست است که باید به موضوع خود تسلط داشته باشید ولی استفاده بی­مورد از لغات فنی بی­مورد است. در پایان مذاکره فروش تلفنی یک جمع­ بندی درست داشته باشید. شاید این مقاله نیز برای شما مفید باشد. آیا بازاریابی تلفنی با فروش تلفنی متفاوت است؟ اگر از محصولات خود آگاهی کامل نداشته باشید نمی­توانید نیاز مشتری را سریع تشخیص دهید و راه­حل خود را ارائه دهید. بازاریاب حرفه­ای به دنبال فروش تحمیلی نیست و به جای آنکه مدام دربارهی مزایای محصولات و خدمات خود صحبت کند، قیمت تجهیزات ایمپلنت درباره اصولی که مورد توجه مصرف­ کنندگان است صحبت می­کند و پیشنهادات خود را ارائه می­دهد.

  • Flat plastic
  • هزینه اولیه خرید کمپرسور
  • یونیت پارس دنتال مدل R-2002
  • دستگاه سانتریفوژ ۴۸ شاخه

به گزارش شفقنا از سازمان نظام پزشکی، دکتر حسین کرم پور با اشاره به این که یکی از معضلات سیستم درمان ما کمبود پزشک در مناطق محروم است؛ اظهار کرد: هیچ فردی که از حداقل دانش و تفکر برخوردار باشد ، نمی تواند در منطقه ای که دارای امکانات پائینی به لحاظ تحصیلی و رفاهی و … است ، ساکن شده و به فعالیت بپردازد لذا ترجیح می دهد که با شرایط درآمدی برابر در یک منطقه برخوردار خدمت کند. وی افزود: تا زمانی که علل عدم تمایل همکاران به ماندگاری در مناطق محروم و دورافتاده مشخص نشده و بصورت ریشه ای با آن برخورد نشود؛ معضل کمبود پزشک در مناطق محروم به قوت خود باقی خواهد ماند. وی اذعان کرد: باید سازوکار پرداخت ها در بخش دولتی برای مناطق محروم به سمت حداکثری شدن برود تا از این طریق مشوق لازم برای خدمت رسانی در آن مناطق ایجاد شود. رئیس هیات مدیره نظام پزشکی بندرعباس تاکید کرد: تربیت گلخانه ای پزشک هیچ گره ای را باز نمی کند و تبعات آن، همین سیستم فعلی را هم دچار آسیب می کند .

 
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.