مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟

خرید لپ تاپ Core I3

laptopافراد زیادی هستند که به دنبال خرید لپ تاپ هستند و عموما در جستجوی انتخاب و تهیه لپ تاپی هستند که از نظر قیمتی برای آنها مناسب لبتاپ استوک باشد. یعنی بتوانند با در نظر گرفتن بودجه معقولی بهترین انتخاب را داشته باشند. در این حال بهترین گزینه پیش رو خرید لپ تاپ Core i3 می باشد. اما ناگفته نماند که از این لپ تاپ ها میتوانید برای انجام کارهای گرافیکی در حد ساده نیز استفاده کنید. البته لپ تاپ i3 به عنوان یک لپ تاپ دانشجویی نیز کاربرد دارد. در ویدیو زیر در مورد لپ تاپ core i3 توضیحات مهم و البته کاربری را ارائه دادهایم که قطعا شما را راهنمایی خواهد کرد. میتوان گفت لپ تاپ های i3 جدا از ویژگی ها و کاربردهایی که دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار می دهند قیمت واقعا مناسبی دارند و در دسته بندی لپ تاپ اقتصادی قرار می گیرند. یعنی شما با در نظر گرفتن یک مبلغ نه چندان زیاد می توانید یک لپ تاپ Core i3 تهیه کنید که بیشتر امور روزانه و مورد نیازتان را می توانید با استفاده از آن انجام دهید. شما می توانید در این صفحه لیست کاملی از لپ تاپ کورای 3 را به همراه مشخصات کامل و قیمت به روز مشاهده کنید و لپ تاپ های مختلف i3 را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین برخی از افراد ممکن است تصور کنند که این پردازندهها قدیمی هستند و دیگر برای کار آن ها جوابگو نیست در حالی که این تصور کامل اشتباه است. چرا که هر چند مدت یک بار نسل جدیدی از پردازنده i3 وارد بازار می شود که ویژگی های ارتقا داده شده است. اگر قدرت و توانایی لپ تاپ Core i3 برای شما کافی نباشد، میتوانید دسته بندی لپ تاپ Core i5 را مشاهده کنید. انواع لپ تاپ با پردازنده Core i5 به شما اجازه میدهد تا بتوانید پروژههای سبک و متوسط خود را اجرا کرده و از بازیهای روز دنیا با تنظیمات سبک لذت ببرید.

  • مدل CPU یا پردازنده مرکزی: Intel Core i5
  • صفحه نمایشگر و سایز آن
  • لپ تاپ مناسب بورس
  • مدل GPU یا پردازنده گرافیکی: NVIDIA RTX A2000 - RTX A5000

laptopلپ تاپ استوک ، لپ تاپ هایی هستند که فصل فروش آنها در کشور های خارجی به اتمام رسیده است. به عبارت دیگر نمی توان لپ تاپی که تازه به بازار عرضه شده است را خریداری کرد. ممکن است در هنگام خرید نتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما قیمت پایین و مقرون به صرفه آن باعث می شود که این موضوع اهمیت خود را از دست بدهد. A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود. فروش این محصولات در استوک تاپ نیز با همین گرید ها انجام می شود. لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوبی دارند و دارای کمترین خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها گاهی به کمتر از 6 ماه می رسد. این لپ تاپ ها دارای خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند. قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است. نداشته و با خط و خش همراه است. خرید لپ تاپ استوک با وجود مزایای خوبی از جمله قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و سخت افزار حرفه ای، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده کالا است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد ! در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت خرید لپ تاپ استوک کشیده می شوند.

راهنمای چارلی شین برای لپ تاپ

laptopمخصوصا این روزها که افراد سودجو در بازار بسیار هستند. از طرفی پیدا کردن یک فروشگاه معتبر میتواند تمام دلهره و نگرانیهای خرید لپ تاپ استوک را از بین ببرد. بنابراین با انتخاب صحیح نه تنها از خرید پشیمان نمیشوید، بلکه از کیفیت و قیمت مناسب نهایت لذت را میبرید. به بیان دیگر، با پیدا کردن یک گزینه ایدهآل برای خرید لب تاب، تنها یک سوم قیمت اصلی آن نسبت به مدل نو و آکبند پرداخت میکنید. در حالی که فقط ممکن است لپ تاپی که به عنوان لپ تاپ دست دوم می خرید یا به عنوان لپ تاپ استوک نهایت 30 روز استفاده شده باشد. قیمت لپ تاپ استوک چقدر است؟ مطمئنا قیمت لپ تاپ استوک نسبت به لپ تاپهای آکبند ارزانتر است و به همین دلیل پر طرفدار هستند. همانطور که گفتیم این لپ تاپ ها دارای درجهبندی هستند که قیمت آنها نسبت به درجه بندی مشخص میشود.

چیزی که 325 دلار برای شما در لپ تاپ می‌خرد

laptopبه بیان دیگر، با پیدا کردن یک گزینه ایدهآل برای خرید لب تاب، تنها یک سوم قیمت اصلی آن نسبت به مدل نو و آکبند پرداخت میکنید. در حالی که فقط ممکن است لپ تاپی که به عنوان لپ تاپ دست دوم می خرید یا به عنوان لپ تاپ استوک نهایت 30 روز استفاده شده باشد. قیمت لپ تاپ استوک چقدر است؟ مطمئنا قیمت لپ تاپ استوک نسبت به لپ تاپهای آکبند ارزانتر است و به همین دلیل پر طرفدار هستند. همانطور که گفتیم این لپ تاپ ها دارای درجهبندی هستند که قیمت آنها نسبت به درجه بندی مشخص میشود. از آنجا که در خرید کالای استوک اطمینان نسبت به کیفیت و عملکرد آن کمی سخت به نظر میرسد، توصیه میکنیم برندهای معتبر و شناخته شده را اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، برای خرید لپ تاپ استوک ایسوس، لنوو، hp و لب تاب استوک دل جزء بهترینها هستند و کیفیت محصولاتشان بر همگان ثابت شده است و هرگز از قطعات بیکیفیت در ساخت محصولات خود استفاده نمیکنند.

laptopلپ تاپ استوک، یک انتخاب هوشمندانه! تا به حال کالای استوک یا لپ تاپ استوک خریداری کرده اید؟ یکی از کالاهای پرطرفدار استوک، لپ تاپ استوک است. این روزها خرید لپ تاپ بسیار هزینهبر است و افراد بسیاری ترجیح میدهند این کالا به صورت استوک خریداری کنند. اما به چه کالایی استوک میگویند؟ آیا منظور از لپ تاپ استوک، همان لپ تاپ دستدوم است؟ امروزه بازار اجناس دست دوم یا همان استوک بسیار داغ است و به دلیل افزایش روز افزون قیمت ارز خرید کالای استوک بسیاربهصرفهتر است. کسانی که تصمیم به خرید کالای استوک دارند مثل خرید لپ تاپ استوک با در نظر گرفتن درجهبندی کیفیت این دسته از کالاها به راحتی میتوانند انتخاب ایدهآلی داشته باشند. اما قبل از آن باید برخی نکات را در نظر بگیرند و نسبت به توصیه های لازم برای خرید کالا و به خصوص لپ تاپ استوک توجه ویژه ای داشته باشند. استوک در زبان انگلیسی به معنای کالای ذخیره شده در انبار است.

laptopاین قلمها قطعا به صورت روزمره هم کاربرد دارند و میتوانند کمک کنند تا کمتر از ماوس استفاده کنید. بعد از بررسی اینکه آیا لپ تاپ شما از قلم پشتیبانی میکند میتوانید برای خرید قلم لپ تاپ اقدام کنید. رم لپ تاپ یک حافظه موقت به شمار میرود. اگر بعد از باز کردن چند برنامه لپ تاپ شما هنگ میکند ممکن است مشکل شما کمبود رم لپ تاپ باشد. شما میتوانید ابتدا بررسی کنید که لپ تاپ شما تا چه میزان امکان ارتقای رم دارد سپس برای خرید رم لپ تاپ اقدام کنید. اگر نیاز به فضای ذخیرهسازی بیشتری دارید یا اگر لپ تاپ شما سرعت کافی ندارد ممکن است مشکل شما با خرید هارد لپ تاپ برطرف شود. برای سرعت شما میتوانید به فکر خرید هارد SSD باشید. البته اگر مشکل در میزان فضای ذخیرهسازی دارید خرید هارد HDD انتخابی معقولتر است. اگر لپ تاپ را به شارژ متصل میکند و لپ تاپ به درستی شارژ نمیشود ممکن است مشکل شما از باتری یا شارژر لپ تاپ باشد. البته ابتدا با یک متخصص مشورت کنید سپس برای خرید شارژر یا باتری اقدام کنید. یکی دیگر از مشکلات شارژدهی نامعقول و کم لپ تاپ است که ممکن است مشکل شما با خرید باتری لپ تاپ به کلی حل شود.

laptopخرید لپ تاپ استوک از بانه به دلیل نزدیک بودن این شهر به مرز کشوری و تامین اجناس اصلی و خارجی با قیمت مناسب بسیار به صرفته تر از فروشگاه های داخلی و شهرهای بزرگ ایران است. بیشتر اجناس بانه به خصوص لپ تاپ استوک از طریق دبی تهیه و تامین می شود. لپ تاپ های فروشگاه فولو به صورت کلی همگی استوک اروپایی هستند. برای خرید لپ تاپ استوک از بانه به صورت آنلاین می توانید از طریق وب سایت ما اقدام کنید. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع لپتاپ استوک اروپایی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرد. شرکت اچ پی به واسطه دوام و کیفیت خوب و بالایی که دارند نسبت به رقبایش شناخته شده تر است. البته جدایی از کیفیت ساخت، لپ تاپ های شرکت HP تنوع بالا در سخت افزار و کارایی را هم ارائه می دهند که برای هر سلیقه و نیازی پاسخگو هستند. به همین دلایل خرید لپ تاپ استوک اچ پی بیشتر از دیگر برندها در ایران مرسوم شده، چون هم کانفیگ خوبی دارند، هم قیمت مناسبی دارند و هم اینکه کارایی خودشون رو در مدت زمان طولانی حفظ می کنند. در کل خرید لپ تاپ استوک اچ پی به کسانی که قصد خرید یه لپ تاپ قیمت مناسب برای کار یا استفاده های بیش از حد معمول را دارند توصیه می کنم.

مثلا اگر شما یک لپ تاپ استوک HP تهیه کردهاید و حالا نیاز به تعمیرات دارد. بدون هیچ گونه نگرانی میتوان از قطعات برند Dell یا Lenovo برای تعمیر لپتاپ استفاده کرد. بهترین برند لپ تاپ استوک برای من کدام است؟ خب حالا نگاهی کلی به مبحث کاربرد لپ تاپها بیاندازیم. قبل از هر کاری باید نیازهای خود را مشخص کنید. به چه لپ تاپی نیاز دارید؟ لپ تاپ مورد نظر شما باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ و در پایان حتما باید لپ تاپ مورد نظر با بودجه شما همخوانی داشته باشد. در جدول پایین مزایای لپ تاپ های استوک مهندسی هر برند را بررسی خواهیم کرد. البته این لپ تاپها به دلیل داشتن کارت گرافیک مجزا، میتوانند به عنوان لپ تاپ رندرینگ نیز مورد استفاده قرار گیرند. جدول پایین به مقایسه مزایای لپ تاپ های استوک تبلت شو هر برند میپردازد. این لپ تاپها به دلیل وزن کم و اندازه کوچک مناسب کسانی هستند که مدام با خود لپ تاپ حمل میکنند.

آه خدای من! بهترین لپ تاپ تا کنون!

غولهای لپ تاپ سازی مانند Dell, HP, Asus و . تمرکز خود را روی بازارهای اروپا و آمریکا قرار دادهاند. به همین دلیل کیفیت لپ تاپهایی که به اروپا و آمریکا صادر میگردد خیلی بالاتر از کیفیت لپ تاپهایی که به خاورمیانه یا آفریقا صادر میشود. نکات تکمیلی درباره مورد ٢ را میتوانید در قسمت “راهنمای گرید بندی لپ تاپهای استوک” مطالعه نمایید. در ساخت لپ تاپهای استوک اروپایی و آمریکایی از سخت افزار باکیفیتی استفاده شده است. کیفیت بالای قطعات باعث بهبود عملکرد لپ تاپ و در نتیجه افزایش طول عمر میشود. علاوه بر کیفیت مسئله قیمت نیز مطرح است. معمولا لپ تاپهای استوک قیمت پایینتری نسبت به لپ تاپهای تازه دارند. کیفیت بالا و اختلاف قیمت دو عاملی هستند که باعث میشوند خرید لپ تاپ استوک بهصرفهتر از خرید لپ تاپ تازه باشد. بسیاری از کاربران این سوال را از ما دارند که آیا لپ تاپ استوک بخریم یا نو؟ به صورت کلی میتوان مزایا و معایب هر دسته از لپ تاپ ها را مشخص کرد.

در صورتی که بخواهید یک لپ تاپ را برای چند سال نگه دارید، مطمئن شوید که حداقل رم سیستم، ۸ گیگ باشد. از جمله خرابیهای رایج لپ تاپ در قسمت رم است و به همین دلیل خرید کامپیوتر و لپ تاپ دست دوم را پیشنهاد نمیکنیم. اما در صورت خرید کامپیوتر و لپ تاپ استوک حتما از سلامت رم آن مطمئن شوید. از دیگر نکاتی که قبل از خرید لپ تاپ باید به آن توجه کنید، باتری و درگاههای ارتباطی است. شما باید بدانید که باتری 3 سلولی یا باتری 6 سلولی لپ تاپ موردنظرتان تا چه حد شارژدهی دارد. جدا شدن یا نشدن باتری از بدنه نیز میتواند اهمیت داشته باشد. داشتن درگاههای متعدد ارتباطی مانند usb و hdmi میتواند به شما در اتصال دستگاههای جانبی به لپ تاپ کمک کند. پورت تایپ c لپ تاپ در مدلهای جدید دیده میشود که از جمله جدیدترین درگاههای ارتباطی است. برای خرید کامپیوتر و لپ تاپ اپل، سونی، دل، ایسر، لنوو و ایسوس میتوانید به فروشگاه تکنولایف مراجعه کنید. تکنولایف به شما کمک میکند تا بدون هیچ مشکل و دردسری مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. برای تکنولایف مهم است که شما بهترین لپ تاپ را برای خود انتخاب کنید. به همین دلیل مشاوران و پشتیبانان فنی تکنولایف ۲۴ ساعته در تلاش هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند. در صورت داشتن هر گونه ابهام یا سوال در مورد انواع لپ تاپ و نحوه خرید لپ تاپ میتوانید با مشاوران تکنولایف در تماس باشید. تمامی قیمتهای موجود در سایت تکنولایف مطابق با آخرین تغییرات بوده و هزینه اضافی از شما دریافت نمیشود. شما میتوانید پس از مقایسه و انتخاب مدل لپتاپ مورد نظرتان آن را به سبد خرید اضافه کرده، هزینه خرید لپ تاپ و لوازم جانبی لپتاپ را پرداخت کنید، تا محصول از طریق پیک به دستتان برسد.

  1. مدل پردازنده گرافیکی: 16GB GDDR6 256bit
  2. مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟
  3. لپ تاپ MSI مدل Vector GP76
  4. اندازه (طول، عرض، ضخامت): 7×21.15×1.47 سانتی متر
  5. نوع صفحه نمایش: FHD (1920 x 1080p) - UHD (3840 x 2160) OLED display
  6. ظرفیت حافظه داخلی 512 گیگابایت، 2 ترابایت
  7. هدف استفاده لپ تاپ

بین این لپ تاپ ها اگر طرفدار لپ تاپی با رنگ های شاد هستید نیز میتوانید در بین این مدلها آن را پیدا کنید. قیمت لپ تاپ ایسوس سری Vivobook بسیار متنوع است. لپ تاپ های کروم بوک معمولا برای کار مورد استفاده قرار میگیرند. این لپ تاپ ها فقط قادر به اجرای سیستم عامل کروم هستند. و شما نمیتوانید از سیستم عامل های ویندوز یا مک روی آن استفاده کنید اما میتوانید با برخی افزونه های کروم یا اندروید آن را گسترش دهید. لپ تاپ ایسوس پرو آرت استودیو بوک نیز ویژه طراحان تولید شده است. برای کسانی که به صورت حرفه ای طراحی میکنند این لپ تاپ ها بسیار ایده آل هستند. سری لپ تاپ گیمینگ ایسوس شامل دو بخش اصلی TUF و ROG میباشد. این لپ تاپ ها با طراحی های جذاب و سخت افزار عالی از پس بازیهای شما برمیآیند. این لپ تاپ ها با عملکرد چشمگیری که از خود در طی سال های اخیر نشان دادند توانسته اند توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب کنند. خرید لپ تاپ مناسب برای بسیاری از کاربران بسیار چالش برانگیز است. اگر شما نیز به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس هستید پیشنهاد ما به شما در ابتدا شناخت اولویتها و مشخص کردن کاربری تان است. شما به راحتی میتوانید با استفاده از راهنمای خرید آداک اقدام به خرید کنید و بهترین لپ تاپ Asus را پیدا کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید لپتاپ دست دوم لطفا به بازدید از وب سایت ما.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.